معرفی کورش مودت بعنوان فرماندار خرمشهر

کوروش مودت بعنوان فرماندار جدید خرمشهر معرفی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه مینوشهر در آیین معارفه فرماندار خرمشهر در جلسه شورای اداری، با قدردانی از زحمات حیاتی فرماندار سابق خرمشهر گفت: شاید زرین ترین پرونده خدمت فرماندار سابق خرمشهر خدمت وی در بهتر برگزار شدن همایش بزرگ پیاده روی اربعین بود.

وی با تاکید بر خدمت به مردم افزود: همه ما در کنار فرماندار جدید آماده خدمت به مردم هستیم.

حسین زاده معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان هم با پای کار خواندن ولی الله حیاتی گفت: بیکاری یکی از چالش های پیش روی ما است و دولت با توجه به تحریمها با محدودیت مواجه است.

وی افزود: استانداری خوزستان راهبردی  با عنوان ارتقای معیشت مردم راه اندازی کرده و این راهبرد اولویت اقدامات ما در استان است. 

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در آبادان و خرمشهر تصمیم گرفتیم فرمانداری را انتخاب کنیم که در کاهش نرخ بیکاری در منطقه موفق باشد.

حسین زاده  با اشاره به سابقه کار فرماندار جدید افزود: آقای مودت در زمان تصدی خود در فرمانداری شهرستان هندیجان با استفاده از ظرفیت های موجود هندیجان فرصت های خوبی را ایجاد کردند.

کوروش مودت فرماندار جدید خرمشهر هم در این مراسم به خلاصه ای از برنامه های خود اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نماینده شهرستان و شورای تأمین از برنامه ما است.

وی با بیان اینکه خرمشهر از تمدن بالایی برخوردار است افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت کشتیرانی، شهرک صنعتی و منطقه آزاد اروند، خرمشهر را به جایگاه ویژه خود برسانیم.

فرماندار جدید خرمشهر همچنین به استفاده از ظرفیت عشایر و علما و اصحاب رسانه هم در پیشبرد برنامه های خود اشاره کرد.

در این مراسم از زحمات ولی الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر قدردانی شد.

انتهای پیام/ د

معرفی فرماندار جدید خرمشهر

برچسب ها: انتصاب ، شورای اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.