همایش مشورتی پالایش و سنجش سند چشم انداز بیست ساله و برنامه راهبردی میان مدت ۵ساله شهرداری شاهین شهر با حضور صاحب نظران و اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر در تالار شورای شهر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر در همایش چشم انداز بیست ساله و برنامه راهبردی توسعه شهرگفت : تحقق نیافتن حقِ شهر و شهروندان و نداشتن هویت اجتماعی شاهین شهر را آسیب پذیر کرده و تدوین چشم انداز توسعه برای دستیابی به جایگاه مطلوب شهری نیاز است.

وی ادامه داد: اگر خرد جمعی در شاهین شهر نهادینه شود تفاوتی نمی کند چه کسی پشت صندلی مسئولیت تکیه بزند چراکه توسعه شهری تحقق می یابد.

حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز در این همایش گفت : وضعیت امروز شهرداری ها متاثر از وضعیت اقتصادی کشور است و وضعیت ما خوب نبوده و بهبود هم پیدا نکرده است و این دغدغه برای مردم و مسئولان وجود داشته و همه به دنبال رفع این گرفتاری اقتصادی هستند.

وی کاهش درآمدهای شهرداری را یکی از این علل دانست و افزود : حذف عوارض سوخت شهرداری ها، حذف ردیف ارتباط یارانه ای بلیط ، تغییر کاربری املاک فضاهای آموزشی و .. از عوامل دیگری است که به کاهش در آمد شهرداری ها از جمله شهرداری شاهین شهر منجر شده است.

در پایان هر یک از صاحب نظران علمی و اجتماعی شهر شاهین شهر به ارائه نظر پرداختند.

انتهای پیام/م

شاهین شهر برای دستیابی به جایگاه مطلوب شهری نیاز به تدوین چشم انداز توسعه دارد

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار