پروژه‌های مسکن مهر زیر ۳۰ درصد از پیمانکار پس گرفته می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر کشور گفت: این پروژ‌ها قبل از تکمیل زیرساخت‌ها نباید تحویل شود.

پروژه‌های مسکن مهر زیر ۳۰ درصد از پیمانکار پس گرفته می‌شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه اظهار داشت: دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور اهتمام ویژه دارد و در این زمینه کوتاهی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲ میلیون مسکن مهر در کشور ساخته شده است، افزود: اتمام پروژه‌های مسکن مهری که پیشرفت فیزیکی آن‌ها زیر ۳۰ درصد است با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد و از پیمانکاران پس گرفته می‌شوند.

وی بیان کرد:  در برنامه‌ریزی که صورت گرفته این پروژه ها  به کمیته امداد و بهزیستی واگذار می‌شوند و اگر این امر نیز محقق نشود زمین آن‌ها پس گرفته می‌شود و برای پروژه‌های دیگری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای برگشت زمین‌ها به دولت بیان  کرد: دولت سیاست‌های جدیدی در این زمینه دارد.

مهری‌آبادی عنوان کرد: باید زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر تکمیل شوند و سپس این پروژه‌ها تحویل داده شود و اعلام شده است که اجازه تحویل هیچ مسکن مهری بدون زیرساخت را نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: در زمینه افزایش قیمت مسکن مهر هم مجوزی داده نشده است، اما در زمینه امورات جانبی امکان افزایش قیمت به روز وجود دارد.

انتهای پیام/ز


 

برای افزایش قیمت مسکن مهر هم مجوزی داده نشده است

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.