حدادی: مشکلی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ندارم

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشورمان با رد شایعات مبنی بر مشکلاتش با کیهانی از مساعدت فدراسیون دوومیدانی برای مقدمات حضور پرقدرتش در المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

حدادی: هدفم مدال طلای المپیک است/ویل کینز برنامه هایم را از چند ماه پیش فرستاده استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی در مورد تاخیرش در مراسم و اینکه گفته می‌شد شاید او قهر کرده باشد، گفت: در این مراسم همه بزرگان دو و میدانی جمع هستند و ما همه از یک خانواده هستیم، من در ترافیک گیر کردم بودم و با تاخیر رسیدم، با چه کسی باید قهر کنم؟ به دلیل اینکه در سفر بودم دیر رسیدیم و عذرخواهی می‌کنم. صالحی امیری هم با من تماس گرفت و گفتم که دیر می‌رسم حتی لباس‌هایم را هم در ماشین عوض کردم.

حدادی در مورد مذاکراتش با فدراسیون دو و میدانی و کمیته ملی المپیک گفت: با صالحی امیری جلسه داشتیم و او به من گفت مبلغی که برای المپیک نیاز داری در لیستی تهیه و به ما اعلام کن. من هم با توجه به اینکه می‌خواهم بهترین نتیجه را بگیرم، پس از مقایسه با رقیبانم به مبلغی حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون رسیدم.

حالا می‌خواهد با ۲ میلیارد، ۵۰۰ میلیون و یا ۱۰ میلیارد کارش را پیش ببرد، اما چیزی که در کشورهای دیگر برای یک سال هزینه می‌شود چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار می‌شود، یعنی حدود ۵ میلیارد، من به آنها گفتم یا بهترین شرایط را می‌خواهید یا می‌خواهید همانند گذشته تمرین کنیم، من سعی کردم کف هزینه‌ها را در نظر بگیریم.

او ادامه داد: موضوع مهم در تمام این مدت، به کار گیری مربی و امکانات اولیه ای بود که من درخواست داشتم که در صورت هماهنگی ‌مهیا خواهد شد، من دیدم همه ورزشکاران با مربیان خود حاضر بودند، ظاهراً فقط من بچه‌ سر راهی بودم که مربی من دعوت نشده بود. حسین توکلی در دو سال گذشته خیلی برای من زحمت کشیده است، او را دعوت نکردند، حداقل اسمی برده می‌شد، همانطور که مدیریت را یاد می‌گیریم یک مقدار هم باید رفتار درست را یاد بگیریم. این چیزها است که به مربی و ورزشکار انگیزه می‌دهد و کمک می‌کند که تمام تلاش خود را انجام بدهند.

حدادی در مورد مسائل و حواشی ماه های اخیر گفت: مشکلی وجود ندارد، ما دوست هستیم و لبخند می‌زنیم، فقط یک مقدار ناملایمتی‌ها وجود دارد، البته شیرینی ورزش هم به همین‌ها است که شما با سختی کار می‌کنید و وقتی روی سکوی المپیک می‌ایستید یاد این مسائل می‌افتید و گریه می‌کنید.

وی در مورد اینکه حسین توکلی در ادامه راه با مخالفت فدراسیون نمی تواند همراهی اش کند گفت: حسین توکلی قطعاً در اردوهای من حاضر است، بحث مربیگری توکلی به کنار، او از لحاظ روحی و روانی هم خیلی کمک می‌کند و مانند یک روانشناس و دکتر کنار من است، فکر نمی‌کنم ایرادی داشته باشد. توکلی خودش قهرمان المپیک است و اگر در رشته خودمان قهرمان المپیک داشتیم حتماً کنارم قرار می‌دادم، اما چون نداریم مجبور از حضور توکلی بهره ببرم.

قهرمان جهان در رشته پرتاب وزنه گفت: من هیچ چیزی را برای خودم نخواستم و اگر بر بلند ترین سکوهای جهان بایستم پرچم پر افتخار کشورم به اهتزاز در می آید.

او درباره وضعیتش با کیهانی گفت: من و او با هم مشکلی نداریم، ولی در بعضی مواقع مورد کم لطفی قرار می گیرم و در بعضی دفعات که مدال می گیریم به فرودگاه می آیند و از ما استقبال می کنند، ولی امیدوارم این مشکلات حل شود و شاهد افتخارآفرینی در دو و میدانی باشیم.

حدادی درباره مربی خارجی اش گفت: مک ویل کینز مربی آمریکایی‌ام از دو ماه پیش برنامه‌های تمرینی‌ام را برایم فرستاده است، او در حال حاضر با چینی‌ها قرارداد دارد و من هم با او کار خواهم کرد، ممکن است به چین بروم و یا ورزشکاران چینی به ایران بیایند. در هر صورت مشکلی برای کار با او ندارم.

حدادی در مطلب پایانی گفت: این ها حاشیه نیست و دغدغه بود و من درخواست پول نکردم. ما هدف مان طلا و نقره المپیک است و باید به بالاترین فکر کنیم تا به دومی برسیم. من تا به حال در این دوسال پولی از فدراسیون نگرفتم و اگر در این سالن های کشورمان هم تمرین کنم توان قهرمانی را دارم، پس خواسته های من برای اینکه در المپیک بتوانم مدال آوری کنم حداقلی هم بوده است.


بیشتر بخوانید:

بیانیه احسان حدادی در مورد حواشی و شایعات اخیر رسانه‌ای + عکس

اشک‌های احسان حدادی پس از آخرین پرتاب و کسب عنوان قهرمانی + فیلم

احسان حدادی عازم بروکسل می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات احسان حدادی درباره اتفاقات روزهای اخیرش با فدراسیون دو و میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار