مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان روز ۱۲ بهمن برگزارخواهد شد

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ساعت ۱۵ روز ۱۲ بهمن در سالن اصلی پردیس سینمایی سیتی‌سنتر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا دهقانی مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد:مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ساعت ۱۵ روز ۱۲ بهمن در سالن اصلی پردیس سینمایی سیتی‌سنتر برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با اشاره به جزئیات مراسم افتتاحیه تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه علاوه بر تجلیل از دو خانواده شهید، بزرگداشت یک هنرمند و همچنین پیشکسوت سینمادار اصفهانی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به بخش سودای پروانه‌ها ویژه دانش آموزان در نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان افزود: در این دوره از جشنواره در بخش سودای پروانه‌ها ۵ فیلم منتخب کودک و نوجوان اکران خواهد شد که اولویت حضور در این بخش با مدارس منطقه محروم است.

دهقان در پاسخ به این سؤالی پیرامون قیمت و چگونگی فروش بلیت فیلم‌های جشنواره گفت: هزینه بلیت‌ها روز شنبه مشخص خواهد شد، اما آنچه مشخص است بلیت فیلم‌ها از طریق سایت سینما تیکت به فروش خواهد رسید.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان در خصوص تأمین هزینه فیلم‌ها جشنواره گفت: تأمین هزینه ۱۴ فیلم بر عهده وزارت ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ما به‌عنوان نماینده این وزارت خانه در استان اصفهان آن را پرداخت خواهیم کرد و باقی آن را پردیس سینمایی سیتی‌سنتر بر عهده دارد و همچنین بنیاد سینمایی فارابی عهده‌دار تأمین هزینه‌های بخش اکران‌ها سودای پروانه در این دوره از جشنواره است.

انتهای پیام/م

سیمرغ‌ها 12 بهمن در اصفهان به پرواز درمی‌آیند

برچسب ها: دهه فجر ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.