اهدای تجهیزات ورزشی به شهرداری های خوزستان

با حضور وزیر ورزش و جوانان مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به شهرداری‌های خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می کنیم تا شرایطی را به وجود آوریم که سلامت مردم توسعه پیدا کند و همه اقشار از امکانات ورزشی استفاده کنند که در این راستا همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، صنایع، نیروهای مسلح، دانشگاه ها و به ویژه شهرداری های کشور را داریم.

وی افزود: شهرداری ها در راستای نقش و وظایف اجتماعی خود، قدم های خوبی جهت توسعه امکانات و فضاهای ورزشی برداشته اند و فضاهای زیادی نیز ایجاد کرده اند.

سلطانی فر بیان داشت: شهرداری تهران، مراکز استان ها و کلانشهرها و شهرهای کوچک همه امروز یکی از شاخص های ارزیابی عملکردشان بخش فعالیت های ورزشی است که در این راستا هم افزایی و همگرایی خوبی با یکدیگر داریم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: نمونه این هم افزایی اقدامی بود که امروز انجام و خوزستان در این امر پیشگام بود. این مهم در خوزستان با همکاری بین استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری ها و تامین اعتبار انجام شده از سوی استاندار و سایر مسوولان استان با دستوری که استاندار ورزش دوست داد، صورت گرفت.

وی گفت: حدود 50 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توسعه امکانات ورزشی در شهرها پیش بینی شده بود که طی مراسمی امروز بخشی از آن ها تحویل شهرداری های خوزستان شد.

انتهای پیام/م

توجه به  تجهیزات ورزشی شهرداری ها

برچسب ها: وزیر ورزش ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.