همدان گرم می شود/ ورود سامانه بارشی فعال از یکشنبه

کارشناس سازمان هوا شناسی استان همدان گفت: دما هوا در استان افزایش خواهد یافت.

همدان گرم می شود/ ورود سامانه بارشی فعال از یکشنبهسید محسن موسوی کارشناس سازمان هوا شناسی استان همدان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به وضعیت جوی استان طی هفته آینده گفت: با استقرار جو پایدار از امروز تا صبح یکشنبه، آسمان استان همدان صاف تا قمستی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در برخی ساعات شاهد افزایش ابر خواهیم بود، گفت: فعلا تا صبح روز یکشنبه سامانه بارشی در استان همدان فعال نخواهد بود و بارشی نداریم.

کارشناس سازمان هوا شناسی استان همدان با اشاره به افزایش دمای استان همدان بیان کرد: تا روز یکشنبه شاهد افزایش 4 تا 5 درجه ای دمای هوا در استان همدان خواهیم بود.

موسوی بیان کرد: از اواخر روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی در استان همدان تا پایان روز سشنبه جوی ناآرام در استان فعال خواهد بود.

وی با اشاره اینکه سامانه جدید فعال و پربارش خواهد بود، گفت: فعالیت این سامانه بارشی به صورت برف و باران است که در نقاط مستعد به صورت برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هوا شناسی استان همدان با اشاره به نوسان دمای همدان در 24 ساعت گذشته گفت: دمای هوا همدان در 24 ساعت گذشته بین منفی 4 درجه تا 8 درجه سانتیگراد در نوسان بود.

موسوی گفت: در روز گذشته شهرستان های رزن، قهاوند و فامنین با منفی 7 درجه سردترین و نهاوند با 10 درجه سانتیگراد بالای سفر گرمرترین تقطه استان بوده است.

انتهای پیام/د.ا

هوای همدان گرم می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.