رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد؛

هزینه احداث قطعه ۱ و ۲ آزادراه تهران-شمال، ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان

سعیدی‌کیا، گفت: تاکنون برای احداث قطعه یک و دو، آزادره تهران-شمال، ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

هزینه احداث  قطعه ۱ و ۲ آزادراه تهران-شمال، ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید خبرنگاران از آزادراه تهران – شمال گفت: تاکنون در قطعه یک و دو، ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل قطعه دو و سه حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی اظهار کرد: اراده مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان برای تکمیل آزادراه تهران – شمال وجود دارد.

سعیدی‌کیا اظهار کرد: پروژه آزاد راه تهران – شمال با آخرین استاندارد‌های روز دنیا ساخته شده و کل طول مسیر به صورت هوشمند در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مستضعفان با تأکید بر اینکه شرکت‌های چینی از سال ۹۴ در قطعه یک هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهند، گفت: تمام کل قطعه یک آزادراه تهران – شمال توسط متخصصان ایرانی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: چندین شرکت چینی و ایتالیایی برای ساخت قطعه ۳ اعلام آمادگی کردند و شرایط مناقصه را تا پایان سال اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
عباس گودرزی
۱۹:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام از بیت المال هزینه کردن برای رفاه اشرافگران و مسرفین و نابودی بهترین زمین های استراتژیک و اکوسیستم جانوری و زیست محیطی و جلوگیری از نفوذ پذیری خاک و کاهش آبهای زیر سطحی و ... گناهی غیر قابل بخشش است چون مناطق محزوم مثل لرستان که بیشترین مشکل اشتغال و تغذیه را دارند مسئولین طرح را نفرین می کنند. پس نفرین محرومین دامن مسئولین طرح را خواهد گرفت .
آخرین اخبار