برخورد چند خودرو در بلوار کشاورز اراک + عکس

بر اثر یک سانحه رانندگی ۳ خودروی سواری در بلوار کشاورز اراک با هم برخورد کردند.

 به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  برخورد شدید یک خودروی سواری با بلوار کشاورز در اراک موجب واژگونی این خودرو و برخورد با دو دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان شد.

  فرمانده عملیات آتش نشانانی محل حادثه  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در این خصوص گفت: وقوع این حادثه رانندگی ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه شماره یک کوی مصطفی خمینی به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز، روبروی جایگاه CNG روانه شدند.

وی افزود: در این سانحه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ SD به علت نامشخصی پس از برخورد با بلوار وسط خیابان واژگون و با دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و تیبا که در کنار خیابان در حالت پارک بودند برخورد کرده بود.

فرمانده عملیات آتش نشانانی محل حادثه ادامه داد: راننده این خودروی واژگون که از ناحیه دست چپ به شدت آسیب دیده بود قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رهگذران از داخل اتاقک این وسیله نقلیه به بیرون منتقل شده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و با رعایت اصول ایمنی از نشست بنزین آن جلوگیری کرده و خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداند و راننده جوان آن نیز توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به مرکز درمانی انتقال یافت.

گفتنی است: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است.

برخورد چند خودرو در بلوار کشاورز اراک

انتهای پیام / ج

واژگونی سواری پژو ۲۰۶ و برخورد با ۲ سواری دیگر در اراک

برچسب ها: حادثه ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.