رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض:

دو سارق منازل غرب تهران دستگیر شدند

سرهنگ حسینی با بیان اینکه دو سارق منازل غرب تهران دستگیر شدند، گفت:متهمان به هفت فقره سرقت طی ماه‌های گذشته اعتراف کردند.

دو سارق منازل غرب تهران دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پرویز حسینی فر رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اظهار کرد: نیمه شب گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده باغ فیض، با برقراری تماس با مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کرد که یک سارق را در حال تخریب درب خانه همسایه‌اش مشاهده کرده است و از پلیس خواست تا به موضوع رسیدگی کند.

وی افزود: پس از اعلام این گزارش تیم‌های عملیاتی کلانتری برای بررسی و دستگیری سارق وارد عمل شد.

سرهنگ حسینی فر تصریح کرد: زمانی که ماموران به محل رسیدند سارقی را در حال تخریب در یک خانه ویلایی مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند، اما سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، اقدام به فرار کرد که در نتیجه تحت تعقیب قرار گرفت و دقایقی بعد بازداشت و به همراه تجهیزات سرقت و خودروی سواری خود، به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: در یک عملیات دیگر، ماموران این کلانتری موفق شدند یک سارق را که به مدت دو ماه در تعقیبش بودند شناسایی کرده و طی هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض بیان کرد: چند ماه قبل با شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت از منزلش، تیمی از ماموران برای بررسی وارد عمل شدند و پس از بررسی‌ها مشخص شد که یک سارق سابقه دار که مدتی پیش از زندان آزاد شده اقدام به سرقت از محل کرده است.

وی افزود: پس از دو ماه تعقیب و مراقبت، ماموران موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده چهاردیواری شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی فر، با اشاره به اینکه هر دو متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان به هفت فقره سرقت طی ماه‌های گذشته اعتراف کردند و اموال کشف شده از مخفیگاهشان نیز با شناسایی مالباختگان در حال بازگرداندن به صاحبان اصلی آن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار