نمایشگاه فجر فاطمی در بافق افتتاح شد

مسوول برگزاری نمایشگاه فجر فاطمی بافق گفت: نمایشگاه فجر فاطمی با دوازده غرفه تا ۲۲بهمن ماه در بیت الرضا (ع) این شهرستان پذیرای علاقمندان است.

نمایشگاه فجر فاطمی در بافق افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمدی مسوول برگزاری نمایشگاه فجر فاطمی بافق گفت: نمایشگاه فجر فاطمی بافق  دوازده غرفه تا  ۲۲بهمن ماه در بیت الرضا (ع) این شهرستان پذیرای علاقمندان است.

وی  به تشریح موضوعات این غرفه‌ها پرداخت و افزود: نمایشگاه با غرفه بیت الاحزان آغاز، سپس با بازدید از غرفه شیعه خانه‌ی امام زمان (عج) به جایگاه و مقام ایرانیان در نزد پیامبر اکرم و حضرت صاحب الامر آشنا می‌شوند.

مسوول برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: در موزه عبرت، سختی‌ها و مشکلات زندگی مردم قبل از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

محمدی تصریح کرد: در غرفه چهارم به غرفه پیروزی انقلاب اسلامی می رسند و در غرفه دفاع مقدس نیز به برخی از مشکلات بعد از انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.

وی موضوعات مدافعان حرم،  شهدای گمنام، تهاجم فرهنگی، دستاورد‌های نظام اسلامی و تمدن اسلامی را از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه بیان کرد.

مسوول برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب قبل از ورود به نمایشگاه فجر فاطمی از دیگر عناوین برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه فجر فاطمی همه روزه صبح‌ها از ساعت۹ الی ۱۲ و شب‌ها ۱۸ الی ۲۱ تا ۲۲ بمهن ماه در محل بیت الرضا علیه السلام_ بافق پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ی

بازگشایی نمایشگاه فجر فاطمی در بافق

برچسب ها: نمایشگاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار