انتقاد چینی‌ها از عملکرد شاگردان لیپی در جام ملت‌های آسیا

رسانه چینی نسبت به عملکرد شاگردان مارچلو لیپی واکنش نشان داد و گزارشی از اشتباهات مدافعان این تیم مقابل ایران منتشر کرد.

انتقاد چینی‌ها از عملکرد شاگردان لیپی در جام ملت‌های آسیابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه ورزشی چین، آخرین بازی تیم ملی چین در مسابقات جام ملت‌های آسیا مقابل بازیکنان قدرتمند ایران با باخت همراه بود.

بر اساس گزارش رسانه‌های خبری ایران، در ماه دسامبر تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده سازی کشور قطر، به مصاف تیم‌های ملی سوریه و قطر رفته است.

به عنوان آخرین ارزیابی نهایی از تیم ملی ایران قبل از شروع جام ملت‌های آسیا، کی‌روش سه حریف قدرتمند را برای تیم ایران انتخاب کرده بود که یکی از آن‌ها تیم چین بود.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات متحده عربی برگزار شد. ایران با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن در گروه D. همگروه و تیم ملی چین با فیلیپین، قرقیزستان، کره جنوبی در گروه C. به رقابت پرداخت. هر ۲ تیم با درخشش در گروه خود به مرحله حذفی راه یافتند. اما در بازی امروز، سه مدافع اشتباه مهلکی با از دست دادن توپ انجام دادند که باعث شد تیم فرصت طلب ایران ۳ بر صفر چین را در هم بکوبد.

اشتباهات سطح پایین مدافعان باعث از دست رفتن امید تیم ملی چین برای حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

حالا تیم چین چمدان هایش را خواهد بست و امیدوار است تا معجزه‌ای در خط دفاعی رخ دهد!

تیم ملی ایران با این پیروزی در حد مدعی جام نشان داد و مطمئنا برای قهرمانی این رقابت‌ها خیز بلندی برداشته است. با این حال برای تیم ملی چین باید فکری اساسی کرد تا بهتر ظاهر شود.

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه «هزاع بن زاید» شهر العین به مصاف ژاپن خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

ایران ۳ - چین صفر/ دیوار چین فرو ریخت، یوز‌ها به نیمه نهایی رسیدند+فیلم

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار