رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نیروی زمینی ارتش؛

پوشش امنیتی بخشی از منطقه رزمایش نزاجا توسط تکاوران تیپ ۲۵

فرمانده تیپ ۲۵ واکنش سریع پسوه از پوشش امنیتی جناح چپ منطقه رزمایش توسط تکاوران تیپ ۲۵ خبر داد.

پوشش امنیتی بخشی از منطقه رزمایش نزاجا توسط تکاوران تیپ ۲۵به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ شفیعی فرمانده تیپ ۲۵ واکنش سریع پسوه با اشاره به ماموریت این تیپ در رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نزاجا اظهار کرد: به محض ابلاغ ماموریت از سوی سلسله مراتب فرماندهی، نیروهای ما ظرف ۱۵ دقیقه با تمام تجهیزات و انواع جنگ افزارهای رزمی_انفرادی با کمک بالگردهای ترابری هوانیروز خود را به عقبه دشمن رساندند.

وی افزود: تیپ ۲۵ با حضور سریع در منطقه رزمایش عملیات بکاو و بکش را علیه نفرات باقی‌مانده دشمن اجرا و منطقه را از لوث وجود دشمن پاکسازی کرد.

فرمانده تیپ ۲۵ گفت: این تیپ عملیاتی همچنین بلافاصله پس از اجرای عملیات پشتیبانی و جلوگیری از تقویت نیروهای دشمن در منطقه با یگان زرهی حاضر در منطقه، عملیات الحاق را با موفقیت انجام داده و پوشش امنیتی نیروهای چپ منطقه را بر عهده گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه این رزمایش نشان داد نیروهای واکنش سریع تیپ ۲۵ از اعتماد به نفس بالایی برای اجرای ماموریت های خود برخوردارند افزود: مطابق دستور سلسله مراتب فرماندهی، این آمادگی وجود دارد تا در هر نقطه از کشور برای برقراری امنیت بلافاصله اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن حضور موثری داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار