عضو مجلس خبرگان:

دشمن نمی‌تواند مردم ما را ناامید کند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن نمی‌تواند مردم ما را خسته و ناامید کند و به فضل الهی، این ملت با پیروی از سیره شهدا و ولایت مداری مسیر پر پیچ و خم را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله عباس کعبی در آیین سومین یادواره شهدای شهر بنک از توابع کنگان استان بوشهر تاکید کرد: با وجود همه دشمنی‌ها و فتنه ها، ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر از همیشه برگزار می‌کنند و در ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به دشمن خواهند زد.

وی بیان کرد: در چهار دهه گذشته قدرتی نوظهور با عنوان جمهوری اسلامی ایران توانسته معادلات جهانی را بر هم بزند، هیمنه پوشالی استکبار را در هم بشکند و موج و جریانی به نام بیداری اسلامی در منطقه را رقم بزند و این‌ها همه از برکات همین شهیدان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پیروزی بر دشمن بعثی در جنگ نابرابر هشت ساله نتیجه ایمان، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام بود و امروز مهمترین پیام و درس شهیدان به ملت و مسئولان، اطاعت از ولایت، استکبار ستیزی و ایستادگی و مقاومت تا فتح همه قله‌های عزت است.

آیت الله کعبی ایمان بالا را از ویژگی‌های شاخص شهدا ذکر کرد و ادامه داد: یادواره‌های شهدا نیز امروز ایمان ساز و تقوا ساز هستند و ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و از خودگذشتگی از مهمترین برکات یادواره‌های شهداست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد: دهه فجر، دهه پیوند عمیق امت با ولایت، دهه عزت و کرامت، دهه نمایش حضور گسترده ملت همیشه در صحنه و وفادار به اسلام، انقلاب، امام و شهیدان است.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، برگزار شد، خانواده ۱۸ شهید والامقام بنک تجلیل شدند.

انتهای پیام/ک

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با شکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.