ران پال: دخالت آمریکا در ونزوئلا خطرناک است

ران پال، عضو پیشین کنگره آمریکا ضمن خطرناک خواندن دخالت آمریکا در ونزوئلا تاکید کرد برکناری نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور از قدرت می‌تواند خطر جنگی داخلی را در ونزوئلا به همراه داشته باشد.

ران پال: دخالت آمریکا در ونزوئلا خطرناک استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، ران پال، عضو پیشین کنگره آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت: «دخالت آمریکا در ونزوئلا خطرناک است.»

ران پال در پاسخ به این سوال مجری شبکه که پرسید: «به نظر می‌رسد که شاهد دو صف بندی در کشور‌های جهان در رابطه با موضوع ونزوئلا هستیم. مادورو همچنان از حمایت ارتش برخوردار است. برکناری وی از قدرت تا چه اندازه دشوار خواهد بود؟» گفت: «به نظرم این کار بسیار دشواری است. به نظرم این موضوع به خشونت‌های شدید منجر خواهد شد.»

وی ادامه داد: «این موضوع می‌تواند خطر جنگی داخلی را در ونزوئلا به همراه داشته باشد. برخی از کشور‌ها از وی حمایت کرده اند. برخی از کشور‌ها هم مخالف وی هستند. به نظرم حتی افرادی هم که مخالف مادورو هستند خواهان حل و فصل این موضوع در داخل ونزوئلا هستند. ما نباید این کار را از طریق انتصاب یک نفر به عنوان رییس جمهور موقت و کودتا انجام دهیم. این اقدامی دموکراتیک نیست. ما باید تلاش کنیم که موضع ما دموکراتیک باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار