با برگزاری كنفرانس تخصصی ترانسفورماتور؛

پیشرفت‌های ایران در صنعت ساخت ترانس به نمایش در می‌آید

همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس ترانسفورماتور در تهران و با حضور مدیران صنعت برق و شرکت توانیر، پیشرفت‌های ایران در صنعت ترانسفورماتور به نمایش در می‌آید.

پیشرفت‌های ایران در صنعت ساخت ترانس به نمایش در می‌آیدبه‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از توانیر، در این کنفرانس که مهمترین اتفاق سالانه کشور در صنعت ترانسفورماتور به شمار می‌رود و در جهت انتقال تجربیات و کسب دانش روز برگزار می‌شود، مهندس سید زمان حسینی معاون انتقال توانیر در خصوص آخرین وضعیت ناوگان ترانسفورماتوری صنعت برق به ویژه در بخش انتقال و فوق توزیع سخن خواهد گفت.

این دوره از کنفرانس که در سال جاری با حضور سازندگان داخلی و دو شرکت آلمانی برگزار می‌شود، با تلاش برای کیفی سازی، بهترین مقالات در کمترین تعداد انتخاب و ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: طول شبکه‌های برق ایران به حدود یک میلیون کیلومتر رسید


بر این اساس امسال در این کنفرانس قرار است ۱۶ مقاله داخلی و ۸ مقاله خارجی ارائه شود که چکیده تجربیات و دانش روزی است که هم اکنون درصنعت ترانسفورماتور دنیا در حال بررسی است.

این مقالات در محور‌های طراحی و تولید، تست، نصب  و بهره برداری، حمل و نقل، تجهیزات حفاظتی، مدیریت عمر ترانسفورماتور، تعمیرات و  تجهیزات جانبی ارائه خواهند شد.

بر اساس این گزارش، پنجمین دوره کنفرانس بین‌المللی ترانسفورماتور امسال از ۹ الی ۱۰ بهمن ماه جاری در مجموعه فرهنگی ریاست جمهوری برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/

پنجمین دوره کنفرانس بین‌المللی ترانسفورماتور در مجموعه فرهنگی ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار