مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه شهید مفتح همدان تاکید کرد:

تخصیص ۱۰۰ درصدی گاز مایع به نیروگاه شهید مفتح

مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: نیروگاه شهید مفتح همدان به دنبال تخصیص گاز مایع برای تامین سوخت خود می‌باشد.

تخصیص ۱۰۰ درصدی گاز مایع به نیروگاه شهید مفتحکردلو مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه شهیدمفتح همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیان کرد:  به علت مشکلات زیست محیطی متعدد و آسیب به تجهیزات نیروگاه به دنبال تخصیص گاز مایع به عنوان سوخت دائمی برای نیروگاه شهید مفتح همدان هستیم.

وی در ادامه گفت: تامین و تخصیص سهمیه گاز نیروگاه ها برعهده مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران است.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه شهید مفتح همدان با اشاره به نامه محیط زیست و دولت مبنی بر پلمپ بخش سوخت مازوت برخی نیروگاه های کشور گفت: نیروگاه شهید مفتح جز این نیروگاه ها نیست و استفاده از سوخت مازوت برای نیروگاه شهید مفتح منع قانونی ندارد.

کردلو با اشاره به استفاده نیروگاه شهید مفتح از سوخت مازوت، گفت: استفاده از سوخت مازوت بستگی به شرایط جوی  دارد و به طور معمول از مهر و یا آبان آغاز می شود و تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه و ساخت برج تر و چهار برج جدید در دستور کار نیروگاه قرار دارد بیان کرد: ۴ واحد در نیروگاه شهید مفتح پیش بینی شده است که واحد یک به صورت ۱۰۰درصدی و به دو صورت خشک و تر فعالیت می کند.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه شهید مفتح همدان  ساخت یک برج خشک نیز در نیروگاه شهید مفتح  در دست انجام است، گفت: واحد دو نیروگاه شهید مفتح با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و برای برج های ۳ و ۴ منتظر تخصیص اعتبار هستیم تا به سرعت ساخته شود.

انتهای پیام/د.ا

به دنبال تخصیص گاز مایع  برای تامین سوخت نیروگاه شهید مفتح هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار