برپایی نمایشگاه کتاب در قزوین از هشتم بهمن ماه / تالار شهر تکمیل نخواهد شد

سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب در قزوین با حضور ناشران برتر کشور از هشتم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب در قزوین از هشتم بهمن ماه / تالار شهر تکمیل نخواهد شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست با خبرنگاران گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب از هشتم تا سیزدهم بهمن ماه با حضور ۲۹۰ ناشر کشور و ۱۴ ناشراستان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش می‌یابد.

به گفته اکبر اسکندری نژاد، در این نمایشگاه، ۶۲ هزار عنوان کتاب در ۲۰۱ غرفه عرضه خواهد شد.

اسکندری نژاد بیان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان در قالب بن تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برنامه قزوین پژوهی از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب است که دهم، یازدهم و دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.

اسکندری نژاد، اجرای برنامه ادبیات پایداری و رونمایی از کتاب مصطفی خوبی‌ها را در دوازدهم بهمن ماه از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بیان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس گفت: این جشنواره برای اولین بار در قزوین برگزار می‌شود و تا کنون هم آثار خوبی به دبیرخانه ارسال شده است، اما تاریخ برگزاری آن هنوز مشخص نیست.

اسکندری نژاد، جشنواره عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر بیان کرد و گفت: این جشنواره با محوریت تولیدات فرهنگی روستا‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه افزود : سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم با اکران ١١ تا ١٤ فیلم منتخب از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه امسال همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش در خواهد آمد.

اسکندری نژاد افزود: سینما در روز‌های ۱۹ و ۲۰ بهمن که ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است، تعطیل خواهد بود.

* تالار شهر تکمیل نخواهد شد

وی دوره آغاز تا پایان هر پروژه را ۳ تا ۴ سال بیان کرد و گفت: تالار شهر ارشاد در پونک تکمیل نخواهد شد، چون در بسیاری از موارد غیر استاندارد ساخته شده و پیگیری‌ها بسیار ضعیف بوده است.

اسکندری نژاد افزود: مهمتر از همه اینکه حجم اعتبارات عمرانی ۱۰ سال قبل با امروز قابل مقایسه نیست و امروز اعتبارات به صفر رسیده است.

اسکندری نژاد گریزی هم به سینما ملت در میدان آزادی قزوین زد و گفت: وراث این سینما با هم اختلاف دارند و تغییر کاربری آن امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.