قهرمانی وزنه بردار فارس در مسابقات بزرگسالان کشور

فارسی‌ها به دومین نشان طلای وزنه برداری بزرگسالان دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهایی رییس هیات وزنه برداری استان فارس گفت:: در روز پایانی مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور، میلاد اورنگی از فارس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم با مجموع ۳۷۰ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی بیان کرد: اورنگی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۶۴ کیلوگرم پس از مهدی جعفرزاده از تهران دوم شد و در حرکت دو ضرب با ۲۰۶ کیلو در جای نخست قرار گرفت تا با مجموع ۳۷۰ کیلوگرم، عنوان قهرمانی دسته ۱۰۲ کیلو را به خود اختصاص دهد.

رییس هیات وزنه برداری فارس افزود: هفت وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم گروه A، میلاد اورنگی از فارس، کیهان ممیوند از لرستان، امیر معتمدی از لرستان، علیرضا دهقان از خوزستان، یاسین باقری از خوزستان، مهدی جعفرزاده از تهران و امین بوکان از آذربایجان شرقی بودند.

در این دسته مهدی جعفرزاده از تهران با ۳۶۸ کیلوگرم و یاسین باقری از خوزستان با ۳۶۱ کیلوگرم به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمد جواد صبح مفرح دیگر وزنه بردار فارسی دسته ۵۵ کیلوگرم، در روز نخست با مجموع ۲۰۳ کیلوگرم به مدال خوش رنگ طلا رسیده بود.

در رده بندی تیمی این رقابت‌ها تیم فارس با کسب دو نشان طلا و ۴۹۱ امتیاز، جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی و شهدای شهرستان امیدیه با حضور ۲۹ استان در سالن ورزشی مجتمع ولایت شهرستان امیدیه برگزار شد و در نهایت تیم وزنه برداری استان تهران با کسب ۶۹۲ امتیاز به مقام نخست دست یافت.

انتهای پیام/چ

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار