پاسخ مسئولان جشنواره موسیقی فجر به پوریا اخواص؛

باید نامه را به دبیرخانه می‌فرستادید نه به رسانه‌ها!

دبیرخانه جشنواره با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها، نسبت به کناره‌گیری یک خواننده از جشنواره موسیقی فجر واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه جشنواره با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها، نسبت به کناره گیری یک خواننده از جشنواره موسیقی فجر واکنش نشان داد. در ادامه می‌توانید این نامه را بخوانید؛

هنرمند گرامی جناب آقای پوریا اخواص

در پاسخ به نامه شما (که به جای دبیرخانه جشنواره به رسانه‌ها ارسال شده است!) و اعلام مواردی که منجر به انصرافتان از حضور در جشنواره موسیقی فجر شده است، مطالب زیر به اطلاع می‌رسد:

۱-حضور شما در جشنواره تحت عنوان و همراه با گروه هنرستان موسیقی بوده است که این هنرستان، هم در بخش موسیقی دستگاهی ایرانی و هم در بخش موسیقی کلاسیک به اجرای برنامه خواهد پرداخت و شما صرفاً قرار بوده خواننده یک بخش از این اجرا باشید.

۲-در همین راستا قرارداد اجرای برنامه با نماینده معرفی شده از طرف هنرستان موسیقی پسران و حدود ۲ ماه پیش عقد شده است و جشنواره قرارداد مستقلی با خوانندگان ندارد. همچنین در سایر قرارداد‌ها نیز طرف قرارداد سرپرستان گروه‌ها هستند.

۳-با توجه به اینکه گروه‌های شرکت کننده در جشنواره گروه‌های معتبر و شناخته شده‌ای هستند، ستاد جشنواره به درج نام گروه اکتفا کرده و پس از اینکه قرار شد اسم شما اضافه شود، اسم چندین خواننده دیگر نیز اضافه شد که خودتان بهتر اطلاع دارید.

۴- اشاره کرده بودید به این موضوع که برخی خوانندگان در دو گروه اجرا دارند؛ به دلیل عدم حضور خواننده یکی از گروه‌ها، سرپرست گروه درخواست جایگزین کردن خواننده دیگری را به ستاد برگزاری جشنواره اعلام کرد - که پیش‌تر با گروه تمرین کرده بود - و با توجه به شرایط خاص گروه این تقاضا پذیرفته شد.

۵-اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که اگر شما به جشنواره تعهدی ندارید، به هنرمندانی که مدت زیادی با آنان به تمرین پرداخته اید تعهد داشته باشید.

۶- اگرچه ستاد جشنواره نهایت سعی خود را در برگزاری جدی و بدون نقص جشنواره به کار بسته است و به طور یقین کاستی‌هایی وجود دارد، ولی بخشی از حرفه‌ای بودن جشنواره به شرکت کنندگان در جشنواره مرتبط است.

با احترام

روابط عمومی ستاد جشنواره موسیقی فجر

انتهای پیام/

 

پاسخ تند ستاد اجرایی جشنواره فجر به خواننده‌ شاکی

برچسب ها: موسیقی سنتی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.