جذب ۶ هزار نفر در کلاس‌های سوادآموزی خراسان شمالی

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از جذب شش هزار و ۲۴۱ نفر در کلاس‌های سوادآموزی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی مودی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش هزار و ۲۴۱ نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی استان شدند که ۹۰ درصد اهداف این معاونت تاکنون محقق شده است.

وی افزود: از این تعداد ۸۸ درصد زن و ۱۲ درصد نیز مرد بودند و ۶۵ درصد این افراد در مناطق روستایی و ۳۵ درصد در نقاط شهری خراسان شمالی جذب کلاس‌های سوادآموزی شدند.

مودی بیان کرد: هم اکنون زمان کلاس گذاری‌ها به اتمام رسیده و تنها برای مددجویان زندان‌های استان فعالیت سوادآموزی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که سوادآموزی خراسان شمالی از طریق برون سپاری و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی سعی در رفع و ریشه کنی معضل بیسوادی دارد، گفت: در بحث ریشه کنی مشکلات و مسائلی از جمله عدم تمایل افراد برای شرکت در کلاس‌های سوادآموزی ، مسائل فرهنگی ، اقتصادی و . . . وجود دارد ، اما معاونت سوادآموزی خراسان شمالی با وجود مشکلاتی از این قبیل با جدیت اهداف خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام / ب

امسال شش هزار و ۲۴۱ نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی در خراسان شمالی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.