کلینیک تخصصی امام خمینی نهاوند در دهه فجر افتتاح می شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از افتتاح کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) در دهه فجر امسال خبر داد.

کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند در دهه فجر افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد:  به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی چندین پروژه عمرانی، بهداشتی و خدماتی در شهرستان نهاوند  افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم برای نهاوند در زمینه بهداشت و درمان  بیمارستان ۱۸۶ تخت خوابی شهید قدوسی بود که تحولی بزرگ در این شهرستان ایجاد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند به افتتاح کلینیک تخصصی حضرت امام خمینی (ره) در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این کلینیک تخصصی در بخش‌های مختلفی به مردم خدمت‌رسانی خواهد کرد.

دارابی افزود: با توجه به اینکه مکان سابق این کلینیک مناسب نبود کار ساخت کلینیک جدید امام خمینی (ره) سال گذشته در نهاوند شروع شد و در ایام دهه فجر با حضور مردم و مسئولان محلی و استانی بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در ۳ طبقه با زیربنای ۲ هزار مترمربع برای خدمت به مردم نهاوند در مجاورت دانشکده پیراپزشکی این شهرستان ساخته شده است، اظهار داشت: این مجموعه درمانی دارای بخش‌های تخصصی، چون پوست و مو، گوش و حلق و بینی، داخلی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، زنان، ارتوپدی، عفونی، قلب، کلیه و مجاری اداراری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند ادامه داد: با توجه به فضای مناسب این مرکز تخصصی تلاش خواهیم کرد که خدمات سونوگرافی، چشم‌پزشکی، دندانپزشکی و دیگر خدمات پزشکی را هرچه زودتر در این مرکز راه‌اندازی کنیم.

دارابی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار جراح مغز و اعصاب وارد نهاوند شده است و امیدواریم با حضور این تخصص در آینده نزدیک اعزام‌های خارج از شهرستان را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: با افتتاح این کلینیک تخصصی، دکتر جعفری با بورد تخصصی و جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات همه روزه صبح و عصر در این کلینیک همشهریان را ویزیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

افتتاح کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند در دهه فجر

 

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.