سیدی: سطح فوتبال ایران فراتر از آسیا است

مربی تیم سپیدرود رشت گفت: سطح فوتبال ایران بالاتر از آسیا است و اگر بازیکنان دقت کافی در زمین داشته باشند، ژاپن نمی‌تواند برای ما دردسرساز شود.

محسن سیدی پیشکسوت فوتبال کشورمان و مربی دروازه بانان تیم سپیدرود رشت در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار کرد: سطح فوتبال ایران بالاتر از آسیا است، خدا را شگر بازیکنان لژیونر زیادی در تیم ملی هستند که همگی از کیفیت خوبی برخوردارند. تیم ملی تا اینجای کار در جام ملت‌های آسیا بدون اشتباه ظاهر شده و امیدوارم در دیدار‌های پیش رو هم موفق باشد.

وی در خصوص تیم ملی ژاپن تصریح کرد: تیم ملی ژاپن هم با آمادگی خوبی در این مسابقات ظاهر شده است، اما فکر نکنم آن‌ها بتوانند برای ما مشکلی ایجاد کنند به نظرم بازیکنان ایران اگر در زمین دقت کافی را داشته باشند راحت می‌شود این تیم را شکست داد و به فینال صعود است. در این مدت که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بوده نتایج خوبی کسب کرده و در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته است. اگر به فینال صعود کنیم قهرمانی را از آن خودمان می‌کنیم و همان طور که گفتم بعید می‌دانم که ژاپن بتواند برای ما دردسر ساز شود.

سیدی در خصوص عملکرد علیرضا بیرانوند افزود: از همان ابتدا هم مشخص بود که بیرانوند در این جام خواهد درخشید. او در بازی‌های گذشته تیم ملی در رقابت‌های مختلف و همچنین در تیم پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و ان شاالله با کسب عنوان قهرمانی او و دیگر بازیکنان به کشور باز خواهند گشت.

بازیکنان جدید نیاز به فرصت دارند/ اولویت اصلی ما بقا در لیگ برتر است

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص دیدار این تیم مقابل تیم پرسپولیس در جام حذفی فوتبال کشور گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای فصل به دلیل محرومیت که داشت نتوانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند و حالا با گذراندن محرومیت این بازیکنان می‌توانند در ترکیب پرسپولیس قرار گیرند و این نشان می‌دهد که تیم پرسپولیس نسبت به نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر تغییرات زیادی را خواهد داشت.

او در ادامه افزود: حضور این تیم در فینال جام باشگاه‌های آسیا نشان دهنده‌ی قدرت پرسپولیس می‌باشد و در سال‌های اخیر هم نشان داده یکی از بهترین‌های تیم‌های فوتبال ایران است و در دیدار روز پنجشنه مقابل این تیم کار سختی را در پیش داریم و امیدوارم هواداران یک بازی زیبا را از هر ۲ تیم شاهد باشند.

وی دباره‌ی وضعیت مصدومان سپیدرود برای دیدار مقابل پرسپولیس گفت: حدود هفت، هشت مصدوم داریم و هنوز نمی‌شود گفت که کدام بازیکن به بازی مقابل پرسپولیس خواهد رسید. اولویت اول ما بقا در لیگ برتر است، البته در این شرایط نیم نگاهی هم به جام حذفی داریم.

وی در خصوص نقل و انتقالات این تیم تصریح کرد: بازیکنان زیادی را جذب کرده ایم و برای اینکه آن‌ها بتوانند با هم هماهنگ شوند نیاز به زمان زیادی دارد و امیدوارم هر چه زودتر مصدومان تیم هم شرایط بازی کردن را پیدا کنند تا تیم خوبی را برای نیم فصل دوم داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

جایگزین طارمی را در دیدار با ژاپن شما انتخاب کنید

زمان نشست خبری سرمربی و آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ژاپن پیش از بازی با ایران

حماسه سازی دلاوران ایرانی بیخ گوش خلیج فارس/ یوز‌ها می‌غرند، سامورایی‌ها می‌لرزند


انتهای پیام/

اظهارات سیدی درباره دیدار ایران و ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار