مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

سازمان هلال‌احمر در شرایط مختلف از پشتوانه اعتماد مردمی بهره‌ می‌برد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: اعتماد مردم بزرگ‌ترین پشتوانه جمعیت هلال احمر است.

سازمان هلال‌احمر در شرایط مختلف از پشتوانه اعتماد مردمی بهره‌ می‌بردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در جلسه هم اندیشی کارشناسان و مسئولان حوزه امداد و نجات و پایگاه‌های هلال احمر استان گفت: اگر امروز هلال احمر درمیان مردم جایگاهی دارد، به دلیل فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی امدادگران و اعضای داوطلب جمعیت است.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق و علمی برای فعالیت‌های آمادگی و امدادی افزود: هدف از برگزاری این نشست ها، بررسی برنامه‌های حوزه امداد و نجات و بررسی مشکلات و موانع موجوداست و تمامی اعضا باید خود را جزئی از بدنه جمعیت هلال احمر بدانند و برای رسیدن به اهداف مجموعه تلاش کنند.

حرازی زاده  ادامه داد: برنامه اصلی این سازمان بر مبنای پیشگیری و آمادگی در مقابله با حوادث باید قرار بگیرد تا بتوانیم با فرهنگ سازی شدت حوادث و تعداد مجروحان را کاهش دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: سازمان هلال‌ احمر در شرایط مختلف از پشتوانه اعتماد مردمی بهره‌ می‌برد و چنین حمایت‌هایی زمینه دلگرمی کارکنان و داوطلبان سازمان را فراهم می کند.

انتهای پیام/ی

حمایت‌های مردمی در شرایط مختلف از  سازمان هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار