کمیته فنی استقلال در معنای مدیر فنی معروف پروین

باشگاه استقلال تهران بازهم یک بازیکن خارجی را بدون تایی کمیته فی جذب کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال پس از بررسی‌های لازم با وینفرد شفر در فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب اسماعیل گنکالوس و امید نورافکن کردند. دو بازیکنی که در نیم‌فصل دوم با پیراهن استقلال بازی می‌کنند و حتی احتمال دارد یک هافبک جدید نیز سومین خرید آبی‌ها را رقم بزند.

با این‌ وجود خرید‌های جدید استقلالی‌ها بدون تائید و نظر نهایی کمیته فنی بوده و شخص شفر و مدیران باشگاه در انتخاب‌ها نقش داشته‌اند. البته اگر در آینده صحبت‌ها به این سمت نرود که نظر کمیته استقلال هم روی خرید‌ها بعضا مثبت بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اما باسابقه‌ای که شنیده می‌شود شفر زیاد موافق نظرات کمیته فنی نیست در همین راستا این مربی با انتخاب گزینه‌هایش حرف خود را به کرسی نشان داده و به‌ نوعی اجازه نداده در انتخاب‌هایش اعضای کمیته فنی نقشی داشته باشند.

در این رابطه مطلع شدیم اگرچه کمیته فنی فیلم بازیکن خارجی مورد نظر را دیده است، اما تأییدی برای جذب او به باشگاه نداده و به‌ احتمال‌ زیاد در جلسه‌ای که به‌ زودی انجام می‌شود این موضوع در باشگاه حل می‌شود هر چند تا به اینجای کار کمیته فنی باهمان اصطلاح معروف پروین در مورد مدیر فنی صدق می‌کند.

علی پروین در روز‌های نخست که نام مدیر فنی برای گروه‌ها مطرح می‌شد به‌ صراحت این پست را کشک خواند.


بیشتر بخوانید:

مربی آزمایشی در استقلال با ۷ هزار دلار

گفتگوی اختصاصی شفر و فرهاد مجیدی در تمرین استقلال

وضعیت نهایی مصدومیت شدید ۲ استقلالی

مهاجم آفریقایی رسما به استقلال پیوست


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار