قرارداد یونس دلفی با شارلوا بلژیک قطعی است

ستاره جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان، فردا «دوشنبه» قراردادش با شارلوا بلژیک را قطعی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر هوشنگ سعادتی، مدیر برنامه‌های بازیکنان فوتبال کشورمان درباره حضور یونس دلفی در تیم فوتبال شارلوا بلژیک بیان کرد: یونس دلفی به شارلوا می‌رود و این انتقال تا حدودی قطعی است، اما فردا به همراه دلفی راهی بلژیک خواهیم شد تا پس از انجام تست پزشکی، قرارداد این بازیکن را با شارلوا امضا کنیم.

او ادامه داد: دلفی جانشین نورافکن در شارلوا نخواهد شد. تمام توافقات نهایی صورت گرفته و انشالله او تمرینات خود را از روز‌های آینده با شارلوا آغاز خواهد کرد. دلفی قرار نیست جایگزین نورافکن شود، چرا که آن‌ها یک بازیکن خود را فروختند و قرار است یک هافبک دیگر از جمع آن‌ها جدا شود و به همین دلیل به وینگر خوب نیاز داشتند که قرار است دلفی به شارلوا برود.

سعادتی خاطرنشان کرد: امید نورافکن نیز با قراردادی ۶ ماهه و قرضی به استقلال آمد تا بیشتر بازی کند و در حال حاضر نیز بازیکن شارلوا است.

او در مورد جلال الدین علی محمدی هم که قرار است به تیم شارلوا بپیوندد، گفت: علی محمدی بازیکن سپاهان است و قلعه نویی و مسئولان سپاهان صلاح دانستند او را به اردوی ترکیه نبرند، اما این بازیکن قرارداد دارد و صحبت‌هایی انجام شده تا او جدا شود که هنوز قطعی نیست.

گفتنی است، در حال حاضر در شارلوا علی قلی زاده حضور دارد و با پیوستن یونس دلفی به این تیم، تعداد بازیکنان ایرانی به ۲ می‌رسد.


بیشتر بخوانید:

دلفی: مقابل تاجیکستان روی اشتباهات نتیجه را واگذار کردیم/ اردوی قطر عالی بود

اروپایی‌ها به دنبال ستاره تیم فوتبال استقلال

برنامه تیم ملی فوتبال امید ایران برای دیدار تدارکاتی مقابل اردن


انتهای پیام/

ستاره استقلالی‌ها به شارلوا پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار