فردا:

تعطیلی برخی مدارس روستایی در دزفول

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تعطیلی برخی مدارس روستایی در روز دوشنبه ۸ بهمن ماه به منظور جلوگیری از بروز حادثه بدلیل بارش شدید باران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: به منظور جلوگیری از بروز حادثه برای دانش آموزان مناطق روستایی در پی بارش‌های شدید باران روز دوشنبه ۸ بهمن ماه اختیار تعطیلی مدارس برای فردا به آموزش و پرورش سپرده شد.

وی بیان داشت: تعطیلی مدارس به منظور امنیت دانش آموزان است و آموزش و پرورش باید هرجا نیاز بود نسبت به تعطیلی اقدام نماید.

عبدالمحمد جرجانی، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول در این خصوص اظهار کرد: با هماهنگی فرمانداری شهرستان نسبت به تعطیلی مدارس حاشیه رودخانه دز تصمیم گیری شد که بر این اساس مدارس روستا‌های زاویه، بنه عاطی، بنه حاجات، روستای امیرالمومنین، شوهان سفلی و علیا، شهرک پیروزی و شهرک بهروزی فردا دوشنبه در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

وی درخصوص تعطیلی سایر مدارس شهرستان دزفول اذعان داشت: هیچگونه تصمیمی برای تعطیلی مدارس سطح شهرستان اتخاذ نشده و سایر مدارس برای فردا دایر است.

انتهای پیام/گ

مدارس دزفول تعطیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.