توجه به ورزش‌ در مقاطع مختلف تحصیلی ضرورت دارد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بر لزوم توجه به ورزش در مقاطع مختلف تحصیلی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه هم اندیشی مدیران مدارس با کارشناسان حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک با موضوع برگزاری همایش یاروان ورزش برگزار شد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس با کارشناسان حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک با موضوع برگزاری همایش یاروان ورزش برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان برکسی پوشیده نیست گفت: فعالیت‌های ورزشی در مدارس به صورت هدفمند می‌تواند آینده‌ای با نشاط و توام با سلامت اجتماعی و قهرمان پروری برای کشور رقم بزند.

وی با اشاره به برخی از فواید ورزش در توسعه روند تحصیلی دانش آموزان بیان داشت: تقویت انگیزه کوشش برای یادگیری، کاهش دغدغه، اضطراب و استرس و بالا بردن عزت نفس و آسایش فکری از جمله مزایای ورزش برای دانش آموزان خواهد بود.

در این جلسه ابراهیم نریموسا کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به تشریح برخی جزئیات برگزاری این همایش بزرگ ۳ هزار نفره پرداخت.

گفتنی است؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، به منظور نشر و گسترش فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان بالاخص دانش آموزان دختر و همچنین ایجاد شور و نشاط مدارس در نظر دارد نسبت به برگزاری همایش بزرگ ۳ نفری همیاران ورزش را در اسفند ماه سال جاری اقدام نماید.

این همایش که با هد فگیری توسعه ورزش همگانی مبتنی بر سلامت به مرحله اجرا در خواهد آمد دانش آموزان در رشته‌های طناب زنی همگانی و حلقه زنی همگانی به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به ورزش در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.