همزمان با دهه مبارک فجر؛

۸۶ عنوان برنامه در کمیته ایثارگری ستاد دهه فجر اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۸۶ عنوان برنامه همزمان با دهه مبارک فجر امسال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر امسال، ۸۶ عنوان برنامه در قالب ۴۶۰ مراسم، از سوی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان با مسئولیت این اداره کل اجرا می‌شود.

وی افزود: مراسم دهه فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر در حسینیه‌های شهدا، ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی و غبارروبی گلزار‌های مطهر شهدا، یادواره شهدای انقلاب، میثاق نونهالان با شهدا و انقلاب اسلامی ، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، و جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان، و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد، از جمله این برنامه‎هاست.

نجفی، رونمایی از سردیس شهید انقلاب سید عباس صالحی و نماد خلبان شهید نعمت‌الله اکبری، تجلیل از همسران و مادران شهدا، و مسابقات ورزشی در بین جامعه ایثارگری را از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگری در دهه فجر اعلام کرد.

وی ادامه داد: مسابقات و جشنواره فرهنگی ورزشی جامعه ایثارگری چهارمحال و بختیاری در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در رشته‌های فوتسال، شنا، تیراندازی، تنیس روی میز و وزنه برداری برای آقایان، و چهار رشته ورزشی شنا، تیراندازی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی ویژه خواهران، در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن ۹۷ برگزار می‌شود.

به گفته نجفی؛ چهارمحال و بختیاری، دو هزار و ۴۳۰ شهید والامقام، هفت هزار و ۳۵۳ جانباز و ۵۰۸ آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و هم اکنون ۴۶ هزار نفر در این استان، جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

انتهای پیام/ز

اجرای ۸۶ عنوان برنامه ویژه ایثارگران در دهه فجر

برچسب ها: ایثارگران ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار