در حاشیه نمایشگاه کتاب

پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج رونمایی شد

پوستر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حاشیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و هنرمندان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمدامروز در آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر که در حاشیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور با اکران ١١ تا ١٤ فیلم به روز در این استان برگزار می شود.

رضا دهبانی پور اظهار داشت: در حال حاضر قرار است که این اکران تنها در یاسوج انجام شود و با شهرستان کهگیلویه در این راستا هنوز به تفاهم نرسیدیم.

وی با اشاره به اینکه پنج فیلم تحت عنوان «پروانه ها» به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان در نوبت صبح اکران خواهد شد، ابراز داشت: با آموزش و پرورش برای هدایت دانش آموزان به محل اکران این فیلم ها هماهنگی لازم صورت می گیرد.

دهبانی پور گفت: با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر با ایام فاطمیه همزمان شده، تلاش می شود تا سانس های فیلم ها بیشتر در روز اکران شود.

وی اضافه کرد: پیش بینی شده در افتتاحیه این جشنواره به جای یک جشن، از اصحاب فرهنگ و هنر که در طول ٤٠ سال انقلاب تولیداتی را داشته و همچنین از خانواده های شهدای هنرمند و فرزندان شهدا، تجلیل شود.

دهبانی پور گفت: در کنار این آیین از سرداران بومی استان کهگیلویه و بویراحمد از سطوح فرماندهی گردان به بالا دعوت خواهیم کرد تا به جمع هنرمندان پیوسته و برنامه ای خوب و قابل قبول ارائه دهیم.

هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز چهارشنبه در قالب 129 غرفه با حضور جمعی از مسئولان مقامات اجرایی کشوری و استانی در محل مصلی امام خمینی (ره) مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

در این نمایشگاه همچنین بیش از 3 هزار و 580 عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

همچنین برای نخستین بار 12 غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شده است.

این نمایشگاه تا 8 بهمن ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 12 و عصرها از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/غ

رو نمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.