معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدم و تجارت آذربایجان غربی گفت: تکمیل زنجیره های تولید با حمایت از شکل گیری صنایع پایین دستی صنایع مادر استان مانند پتروشیمی و سیمان با نگرش صادراتی در حال بررسی است.

علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدم و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،تکمیل زنجیره های تولید با حمایت از شکل گیری صنایع پایین دستی گفت: تکمیل زنجیره های تولید با حمایت از شکل گیری صنایع پایین دستی صنایع مادر استان مانند پتروشیمی و سیمان با نگرش صادراتی در حال بررسی است.

وی با حضور در برنامه گزارش ویژه چهل سالگی انقلاب اسلامی در مرکز صدا و سیمای مهاباد تصریح کرد: در راستای بهبود فضای کسب و کار مجوزهای صنعتی استان در عرض 48 ساعت صادر می گردد و در تلاش هستیم که این پروسه به صدور آنی و الکترونیکی کلیه مجوزهای صنعتی استان منجر شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدم و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: در تلاش هستیم که رونق تولید را به حوزه صنعتی استان باز گردانیم البته در این خصوص اقدامات زیادی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت موفقیت آمیزی صورت گرفته است.

وی افزود: هدف سازمان برای ایجاد زمینه های سرمایه گذاری در صنایع استان با تکنولوژی بالا و به روز بخصوص صنایع دانش بنیان می باشد

علی اکبری در خصوص نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت بر بازار بیان کرد: بازرسی از واحدهای صنفی و کنترل قیمت های بازار به صورت مستمر انجام می گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون 160 هزار و 52 فقره بازرسی در کل استان صورت پذیرفته که از این تعداد 7 هزار و 354 مورد تخلف شناخته شده و پس از تشکیل پرونده به ارزش بیش از 358 میلیارد تومان جهت رسیدگی نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردیده است.

ایشان خاطر نشان کرد: شماره تلفن 124 بصورت تمام وقت در خدمت هم استانی های عزیز می باشد تا پل ارتباطی بین سازمان و شریف استان باشد و شکایات، گلایه ها و پیشنهادات خود را در خصوص اصناف، واحدهای تولیدی و حوزه های دیگر مرتبط با سازمان با ما درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ع

برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی

برچسب ها: دهه فجر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.