مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

تبلیغات حلقه گم شده گردشگری اردبیل است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تبلیغات حلقه گمشده گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد افزود: متاسفانه در بحث شناساندن داشته‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل ضعف‌های عمده‌ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گمشده گردشگری محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه در بحث شناساندن داشته‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل ضعف‌های عمده‌ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم‌شده گردشگری محسوب می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان باید به صورت گسترده، منسجم و کارشناسی شده و با کمک بخش‌خصوصی انجام شود.

فلاحی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد فضای تعامل با سایر شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه گردشگری خواهد بود.

وی ادامه داد: مقامات عالی کشوری از جمله معاون اول رییس جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگی، نمایندگان مجلس به همراه سفرای کشور‌های خارجی از جمله میهمانان اصلی این نمایشگاه خواهد بود که این موضوع اهمیت این نمایشگاه را دوچندان می‌کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: این نمایشگاه برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری سلامت و گردشگری زمستانی فرصت کم‌نظیری است که باید مورد توجه فعالان بخش‌خصوصی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

معرفی پتانسیل‌های گردشگری اردبیل در نمایشگاه بین المللی

برچسب ها: گردشگری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار