معاون عمرانی استاندار:

تخریب تنها راهکار جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز نیست

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تنها راهکار جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز اجرای حکم تخریب نیست بلکه باید ضمن آسیب شناسی موضوع، تمام نیاز‌های مردم را بررسی و برای رفع این نیاز‌ها راهکار ارائه داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه بررسی جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز، با بیان اینکه قزوین از استان‌های کم تخلف در امر ساخت و ساز‌های غیرمجاز به شمار می‌رود تاکید کرد: باید تدابیری اندیشه شود تا همین مقدار ساخت و ساز غیر مجاز در سطح استان نیز به حداقل و به صفر برسد.

وی خاطر نشان کرد: با کنترل و نظارت به موقع باید از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در همان بدو شروع جلوگیری به عمل آید چرا که اجرای حکم تخریب پس از تکمیل ساختمان به اموال ملی و عمومی لطمه خواهد زد.

معاون عمرانی استاندار برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجموعه پلیس ساختمان در سطح استان را بسیار ضروری برشمرد و گفت: مجموعه پلیس ساختمان استان باید افرادی مجرب و کاردان باشند و ضمن مهارت نقشه خوانی بتوانند ساخت و ساز خارج از حریم را تشخیص دهند و از همان ابتدا از این امر ممانعت به عمل اورند.

انتهای پیام/ک

جلسه بررسی جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار