ساخت هشت مدرسه در سایت‌های مسکن مهر کرمانشاه

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : باید هشت مدرسه دیگر در سایت‌های مسکن مهر استان بسازیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در تشریح وضعیت فضا‌های آموزشی پروژه‌های مسکن مهر استان، گفت : متناسب با پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر و در راستای رفع نیاز‌های آموزشی اقدام به اجرای ۱۳ پروژه آموزشی و دو باب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایت مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه و مسکن مهر شرف آباد اسلام آباد غرب و یک باب استخر در سایت مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه کرده ایم.

وی گفت : این پروژه‌های آموزشی شامل ۱۹۲ کلاس درس در مقاطع مختلف تحصیلی بوده که با وجود کمبود شدید منابع اعتباری مربوطه تاکنون ۹ پروژه آموزشی با ۱۳۲ کلاس درس و زیر بنای ۱۸ هزار و ۹۰۴ مترمربع و دو پروژه کانون پرورشی تکمیل و تحویل شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضرعملیات تکمیل دو پروژه آموزشی با ۳۰ کلاس درس و یک باب استخر و همچنین احداث دو پروژه آموزشی دیگر با ۳۰ کلاس درس درسایت‌های مسکن مهر استان کرمانشاه در دست اجرا است.

نظری گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها و برآورد‌های انجام شده و با توجه به آمار دانش آموزی، تعداد واحد‌های مسکونی، امکان تهیه زمین و درخواست ادارات آموزش و پرورش، حداقل هشت مدرسه دیگر با ۱۷۱ کلاس درس در سایت‌های مسکن مهر استان مورد نیاز است.

وی گفت: مجموعه نوسازی مدارس استان کرمانشاه تمام تلاش خود را برای حل مشکل فضای آموزشی دانش آموزان خواهد کرد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .

انتهای پیام/د

اجرای ۱۳ پروژه آموزشی و دو باب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

 

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار