تجلیل از هنرمندان انقلابی استان سمنان

آئین تجلیل از هنرمندان انقلابی استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در این مراسم از هشت نفر از نویسندگان، عکاسان، نقاشان، شاعران، مربیان گروه‌های سرود و نمایش، خوانندگان و هنرمندان پویانمایی منتخب استان سمنان با اهداء جوایزی قدردانی شد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم، زبان هنر در عرصه‌های مختلف را مسیری موثر در ترویج و تبیین فرهنگ انقلاب دانست.

وی با تشریح ریشه‌های شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: این انقلاب برگرفته از درس آزادگی امام حسین (ع) است و مردم دیندار ایران اسلامی همواره در مقابل انواع تهدید‌ها و تحریم‌ها و دشمنی‌ها برای حفظ انقلاب ایستادگی و مقاومت و صبر کردند.

وی نهاد‌های انقلابی را از رویش‌های مهم فرهنگ دینی برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از دغدغه‌های کشور طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت و تقویت و توانمند سازی کانون‌های فرهنگی مساجد، بسیج و حلقه‌های صالحین رفع می‌شود.

حجت الاسلام فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام حدادیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از دیگر سخنرانان این نشست بودند که در خصوص تاثیر فرهنگی کار‌های هنری بر رشد و بالندگی انقلاب و دستاورد‌های هنرمندان متعهد و برتر استان اظهار نظر کردند.

در این آئین همچنین ۲ نفر از شاعران گرمساری، سروده‌های جدید خود را ارائه کردند، یکی از عکاسان انقلاب به بیان خاطرات خود پرداخت و یک هنرمند نقاش نیز تمثال امام خمینی (ره) را نقاشی کرد.

انتهای پیام / گ

جزئیات تجلیل از هنرمندان انقلابی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.