همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

۳۴۶ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره‎برداری می‌شود

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۴۶ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره‎برداری، و عملیات اجرایی ۳۶ پروژه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست با خبرنگاران گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال، ۳۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار افزون بر ۳ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری می‌شود.

وی افزود: ۳۸ پروژه از این تعداد از محل اعتبارات ملی، ۹۷ پروژه با اعتبارات استانی و ۲۱۱ پروژه از محل سایر اعتبارات، هزینه شده است.

نظری اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه‌های بهداشتی و درمانی، صنعتی، آموزشی و گردشگری، زمینه اشتغال مستقیم یک‌هزار و ۲۷۹ نفر فراهم می‌شود.

نظری ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال، عملیات اجرایی ۳۶ پروژه با ۴۳۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۲۶ نفر در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

وی گفت: بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال مربوط به جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری و ۱۹ شهرداری استان است.

نظری یادآور شد: کتابچه انقلاب اسلامی در قالب عملکرد و کارنامه ۴۰ ساله دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری هم در ۱۲ بهمن امسال و همزمان با آغاز دهه فجر در شهرکرد رونمایی خواهد شد.
 
از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/ش

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.