تعریف بیش از ۱۷۰ نوع وظیفه برای بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت:هم اکنون بیش از ۱۷۰ نوع وظیفه برای این سازمان تعریف شده و دامنه فعالیت های آن روز به روز گسترده‌ تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی همزمان با نزدیک شدن به دهه مبارک فجر گفت:یکی از سازمان‌هایی که همزمان با انقلاب اسلامی رشد کرده بهزیستی است.

وی افزود: بنیانگذار این سازمان شهید محمد علی فیاض بخش است که پس از انقلاب این فرصت را پیدا کرد تا فعالیت‌های خود را در راستای کمک به مردم گسترش دهد.

عرب نژاد گفت: پیش از انقلاب خدماتی محدود در قالب مجتمع‌های روستایی، عشایری و شهری به کودکان و زنان بی سرپرست ارائه می‌شد اما با همت شهید فیاض بخش و سربرآوردن سازمان بهزیستی از خاک انقلاب این خدمات سال به سال افزون‌تر و وسیع‌تر شد تا جایی که هم اکنون بیش از ۱۷۰ نوع وظیفه برای این سازمان تعریف شده و دامنه فعالیت های آن روز به روز گسترده‌ تر می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: در ۲۰ سال اول انقلاب اکثر خدمات بهزیستی به صورت حمایتی بود و جامعه هدف نیز بیشتر معلولان و زنان سرپرست خانوار را تشکیل می‌دادند اما در ۲۰ سال دوم آموزش، بهداشت، درمان، توانبخشی و پیشگیری از معلولیت‌ها و جدیدا نیز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در برنامه‌ی ششم توسعه‌ اقتصادی به این خدمات اضافه شد که اثرات ماندگاری در جامعه داشته است.

وی گفت: اکنون خدماتی که به جامعه هدف داده می‌شود همه جوانب یک زندگی از جمله نیاز‌های عاطفی، مادی، اجتماعی و غیره را شامل می‌شود.

انتهای پیام/غ

گسترش خدمات بهزیستی پس از انقلاب 

برچسب ها: بهزیستی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.