از ابتدای سال تا کنون حدود ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد هرمزگان پرداخت شده است.

در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،کرامت ملایی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۸ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش حدود ۴۹ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷ هزار فقره مربوط به وام‌ها خرد و کارگشایی و هزار و ۵۰۰ فقره هم مربوط به تسهیلات اشتغال و خودکفایی است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت هرمزگان گفت: این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، کارگشایی و کمک به زندانیان غیرعمد به مددجویان پرداخت شده است.

کرامت ملایی افزود:سقف پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی در این صندوق ۳۰ میلیون تومان، تسهیلات کارگشایی تا سقف ۱۰ میلیون تومان و تسهیلات جرائم غیرعمد و دیه زندانیان بابت بدهی مالی نیز تا سقف ۱۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام/ز


پرداخت تسهیلات به مددجویان هرمزگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۳:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام من الان هشت ساله تحت پوشش کمیته امدادهرمزگان هستم .شما که میگین بوجه کمیته امداد پرداخت شده وهمه میتونن وام بگیرن بدون نوبت پس چرااا منی که الان دوهفته ست دارم میرم ومیام اونم بخاطر سه میلیون که درخواست دارم پ،درخواستمو گوشه کمد میزارن ومیگن فعلا اعتبار نداریم بروو وقتی بوجه داشتیم بهت خبر میدیم آخه خداروخوش میادد