فیروزی مطرح کرد؛

«نسل امروز» دغدغه‌های جوانان را شفاف ومستدل بررسی می کند

مریم فیروزی تهیه کننده گفت: این برنامه باپرداختی شفاف و مستدل به مسائل فرهنگی، اجتماعی، دغدغه جوانان ایران امروزرا باحضورخود آنان بررسی می کند.

«نسل امروز» دغدغه‌های جوانان را شفاف ومستدل بررسی می کندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مریم فیروزی تهیه کننده برنامه «نسل امروز» درباره هدف این برنامه اظهار داشت: بارویکرد رئیس سازمان و همچنین تاکید مدیر شبکه ۵ در این برنامه تلاش می کنیم باپرداختی شفاف و مستدل به مسائل فرهنگی، اجتماعی و آنچه دغدغه جوانان ایران امروز است باحضورخود آنان بررسی کنیم.

وی افزود:درهرقسمت ازبرنامه درکنار یک کارشناس خبره ونام آشنا، یک نسل امروزی به نمایندگی از جوانان حضورخواهدداشت تاحرف دل آنان بدون  طرح وشبهات برطرف شود.

فیروزی درباره خاصیت بارز «نسل امروز»گفت: به دنبال جنجال نیستیم، اما دربیان مسائل شفاف خواهیم بود وامیدواریم تریبون نسل امروز برای مسئولان به ویژه درمسایل فرهنگی واجتماعی باشیم.

مریم فیروزی که تهیه کنندگی برنامه اردیبهشت را نیز در کارنامه خود دارد، گفت: یک تیم کارشناسی مطالعات خود را درباره موضوعات ودغدغه‌های واقعی مردم به ویژه نسل امروز از ماه‌ها پیش آغاز کرده تا باطرح مباحثی غیرتکراری بتواند به حل مشکلات کمک کند. سردبیر این برنامه نیز یکی از نسل امروزی‌های اهل فرهنگ و رسانه است.

گفتنی است برنامه «نسل امروز» ازهفته پایانی بهمن ماه ۹۷، جمعه صبح‌ها ازشبکه ۵سیما مهمان مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

«نسل امروز» به روی آنتن شبکه پنج می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.