تخلیه ۱۰۰ خانه در خرم آباد بر اثر سیل

فرماندار خرم آباد گفت: بامداد امروز به دلیل شدت بارندگی و وقوع سیلاب در خرم آباد، ساکنان ۱۰۰ واحد مسکونی حد فاصل پل انقلاب و پارک معلم این شهر به وسله لودر تخلیه و جابجا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسد عبداللهی گفت: با توجه به حجم سیلاب و شدت باران، خروج ساکنان این منطقه از منازل و یا نجات آنان با قایق یا ماشین‌های آتش نشانی امکانپذیر نبود و از لودر استفاده شد.

وی تصریح کرد: همچنین تعدادی خودرو نیز در ساحلی پارک معلم واژگون و یا جابجا شدند، اما با اقدامات انجام شده از غرق شدن این خودرو‌ها در سیلاب جلوگیری شد.

وی در خصوص مفقود شدن ۲ نفر در سیلاب خرم آباد نیز اظهار داشت: تاکنون هیچگونه گزارش کتبی یا شفاهی در این باره اعلام نشده و این سیلاب تلفات جانی نداشته است.

فرماندار خرم آباد میزان خسارت مالی ناشی از سیلاب را بسیار زیاد ارزیابی کرد و ادامه داد: مغازه‌ها و واحد‌های تجاری خیابان مطهری به دلیل آبگرفتگی دچار خسارت شدند و دیوار ساحلی رودخانه به طرف آرامستان خضر نیز تخریب شد.

عبداللهی با اشاره به تخریب پل روستای ناصروند در جنوب خرم آباد ادامه داد: متاسفانه تجهیزات کارگاهی و کانکس‌های مستقر در بستر رودخانه خرم آباد را که برای ۲ طرح پل سازی فراهم شده بود سیلاب برد.

به گفته وی بر خلاف سیلاب‌های گذشته امسال در گلدشت و یا منازل واقع در ساحلی میدان (ره) اتفاق خاصی رخ نداده است.
بارش‌های سیل آسا از ۴۸ ساعت گذشته در استان آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام /م

تجهیزات کارگاهی و کانکس‌های اطراف رودخانه خرم آباد را سیل برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.