۳/۵ تن کالای قاچاق در استان یزد معدوم شد

سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد از معدوم ۳/۵ تن کالای قاچاق غیربهداشتی و غیراستاندارد به ارزش ۵۰۷ میلیون ریال در یزد خبر داد.

۵/۳ تن کالای قاچاق در استان یزد معدوم شدامیر علی رشیدی سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: ۳/۵ تن کالای قاچاق غیربهداشتی و غیراستاندارد به ارزش ۵۰۷ میلیون ریال با حضور مسئولان قضایی و انتظامی استان معدوم شد.

وی کالا‌های معدوم شده را شامل لوازم آرایش، بهداشتی، خوراکی و مکمل‌های غذایی دانست و افزود: کالا‌های معدوم شده در سالجاری کشف و ضبط شده است.

سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، قاچاق کالا را تهدیدی برای محصولات و تولیدات ملی و داخلی دانست و تاکید کرد: سیاست دولت، مبارزه جدی با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان  است.

وی خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد سلامت مردم و تولیدات ملی به خطر بیفتد و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

رشیدی گفت: در این مراسم نمایندگان دادستان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمایندگان مرکز بهداشت و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

معدوم سازی  انواع  لوازم آرایشی و مکمل‌های غذایی فاسد در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.