رد احتمال تولید خودروی شاسی بلند توسط شرکت بوگاتی

مدیرعامل شرکت بوگاتی اعلام کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای تولید خودرو‌های شاسی‌بلند ندارد.

بوگاتی خودروی شاسی‌بلند نمی‌سازدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه با توجه به تب بازار شاسی‌بلند‌ها بسیاری از خودروسازان حتی اگر در حیطه تخصص و خارج از خط قرمز آن‌ها باشد، تن به تولید چنین خودرو‌هایی داده‌اند. از جمله خودروسازانی که ارزش و اصالت برند خود را فدای نفع مالی تولید محصولات شاسی‌بلند کرده‌اند می‌توان به رولزرویس، بنتلی، لامبورگینی، مازراتی و چند خودروساز دیگر اشاره کرد. این موضوع از یک طرف مورد انتقاد شدید طرفداران و منتقدین قرار گرفته و از سوی دیگر استقبال بسیار زیاد مشتریان و فروش بالایی را دربر داشته است.

با این تفاسیر این روز‌ها شنیدن احتمال تولید شاسی‌بلند توسط هیچ شرکتی دور از انتظار نیست. از این رو به تازگی خبر تولید شاسی‌بلند توسط بوگاتی کاملا جدی گرفته شده و در رسانه‌های خودرویی به آن پر و بال داده شده است. حال مدیر این شرکت "استفان وینکلمن" به تازگی آب پاکی را روی دست رسانه‌ها ریخته و گفته است که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای تولید خودروی شاسی‌بلند ندارد.

استفان وینکلمن در حاشیه سالگرد ۱۱۰ سالگی برند بوگاتی گفته است که هیچ خودروی SUV از سوی بوگاتی عرضه نمی‌گردد. این بر‌خلاف ارزش‌های این برند کهنه‌کار است. با این وجود وی احتمال عرضه محصولات جدید توسط بوگاتی را رد نکرده است. این محصولات جدید که احتمالا در جشن سالگرد ۱۱۰ سالگی معرفی می‎شوند بر اساس شایعات، یک سدان (خودروی چهار درب) اسپرت نیز می‌تواند بین آن‌ها باشد، اما اگر واقعیت‌گرا باشیم محصولات جدید تنها نسخه‌های تولید محدود و خاص از همان بوگاتی شیرون خواهند بود.

بوگاتی خودروی شاسی‌بلند نمی‌سازد

مدیر بوگاتی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر علت عدم برگزاری رسمی رکورد سرعت گفته اولویت ما در حال حاضر رکوردشکنی در سرعت نیست. خودرو‌های ما توانایی شتاب‌گیری قدرتمند و رانندگی فوق سریع را دارند. البته این اظهار وی در راستای محافظه‎‌کار شدن خودروسازان در رقابت تنگاتنگ و رکورد زنی ارزیابی می‌شود. همانطور که پیش‌تر نیز شرکت فراری و مکلارن اجازه برگزاری مسابقه درگ بین دو محصول فراری لافراری و مکلارن P1 را به صورت رسمی نمی‌دادند!

محصولات تولیدی بوگاتی در حال حاضر به دو مدل شیرون و دیوو خلاصه می‌شوند که تولید شیرون قرار است به ۵۰۰ دستگاه و دیوو تنها در ۴۰ دستگاه محدود شود.


بیشتر بخوانید: ۱۰ ویدئوی پربازدید از تصادف خودرو‌های لوکس و سوپراسپرت میلیون دلاری +فیلم


انتهای پیام/

رد احتمال تولید بوگاتی شاسی‌بلند

برچسب ها: فناوری ، بوگاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کلاس بالا حرف می زنید
خودرو ئی را بگید که با کلاس ما جور باشه مثل پراید
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۴:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ای بابا مخاستم پراید 83 م بفروشم بروم یک کیلو گوشت بقیه شم یک بوگاتی بخرم
آخرین اخبار