خشم ترامپ از کتاب برملا‌کننده‌ای که قرار است امروز منتشر شود

مقامات سابق و کنونی کاخ سفید اعلام کردند دونالد ترامپ از کتاب جدید «کلیف سیمز» که جزئیات کاخ سفید را افشا می‌کند، خشمگین شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، تعدادی از مقامات سابق و کنونی کاخ سفید اعلام کرده اند «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، از کتاب جدید «کلیف سیمز»، مشاور سابق کاخ سفید که اطلاعاتی دست اول از داخل کاخ سفید و کارکنان آن فاش می‌کند، ناراحت و خشمگین شده است.

این کتاب با نام «تیم افعی ها: ۵۰۰ روز فوق العاده من در داخل کاخ سفید ترامپ» نوشته کلیف سیمز قرار است امروز (سه شنبه) منتشر شود. سیمز تا پایان ماه مه سال گذشته میلادی در کاخ سفید خدمت کرد.

تعدادی از مقامات سابق و کنونی کاخ سفید اعلام کردند که ترامپ از مشاوران خود پرسیده است: «این شخص کیست؟ چرا دارد این کتاب را می‌نویسد؟ او حتی در جلسات ما هم نبوده است.»

آن‌ها همچنین تأکید کردند که ترامپ از این کتاب «بسیار ناراحت و به شدت خشمگین» شده است.

تاکنون بخش‌هایی از این کتاب که جزئیاتی شرم آور از داخل کاخ سفید ترامپ را توصیف می‌کند، منتشر شده است. در بخشی از این کتاب آمده است: زمانی که دونالد ترامپ سناتور‌ها و مهمانان خود را به دفتر بیضی آورده بود، درباره رابطه نامشروع «بیل کلینتون»، رئیس جمهور اسبق آمریکا با «مونیکا لوینسکی» صحبت کرده است.

در قسمت دیگری از کتاب آمده است که ترامپ زمانی که دفتر بیضی را از باراک اوباما تحویل گرفت، گفته بود این مکان «شکل عجیبی» دارد و رئیس جمهور سابق از آن برای تماشای بازی بسکتبال در کل روز استفاده می‌کرده است.

سیمز در بخشی از این کتاب نوشته است ترامپ در بعضی از ملاقاتهایش با تکبر درباره عکس‌های خود بر روی دیوار‌های کاخ سفید صحبت می‌کرده است؛ از جمله عکس او در مراسم تحلیف و همچنین تصویر ملاقاتش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی.

وی در بخش دیگری از کتابش هم به این مسئله اشاره کرد که رئیس جمهور آمریکا از او خواسته بود یک فهرست از دشمنان او در داخل کاخ سفید تهیه کند. ترامپ به او گفته بود: اسامی آن‌ها را به من بده. می‌خواهم این دشمنان از اینجا بیرون بروند. ما از همه افراد خیانتکار خلاص می‌شویم.

سیمز در ژانویه سال گذشته میلادی به تیم کارکنان کاخ سفید پیوست و در ماه مه (۴ ماه بعد) کاخ سفید را ترک کرد.

انتهای پیام/

کتابی که پیش از انتشار، ترامپ را خشمگین کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار