برگزاری همایش پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:: همایش پیشگامان انقلاب اسلامی و تجلیل از ۴۰ چهره شاخص به عنوان الگو‌های مدیریتی ۱۹ بهمن با حضور سردار صفوی در اصفهان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان اصفهان امروز در نشست خبری معرفی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: جوان امروز باید انقلاب را با همه موانعی که برای آن به وجود آورده‌اند، بررسی کنید و باید طبق گفته مقام معظم رهبری ایران را طبق دست‌آوردهای آن و از زبان دیگران بشنوید.

وی افزود: دشمن به دنبال آن است که بعد از 40 سال بگوید نظام کارآمد نیست و اگر این دست‌آوردها خوب منعکس شود، می‌تواند اثرگذار باشد؛ موهبت مردم فهیم ، انقلابی و صبور است که باید مسئولان قدر آن‌ها را بدانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: کجا چنین ملتی را سراغ دارید که در مقابل این حجم از مشکلات این طور مقاومت کنید و کافی است به آمریکا و فرانسه نگاهی کنیم تا این موهبت الهی را ببینیم و مسئولان باید شکر آن را به جا بیاورند.

عسگری مطرح کرد: مسئولان و مدیران ما براساس این موهبت‌هایی که داریم باید برنامه‌ریزی کنند و از مردم فاصله نگیرند؛ زندگی اشرافی‌گری که بخشی از مسئولان ما درگیر آن شده‌اند ، جای دفاع ندارد و اگر دست از این رفتارها بردارند ، یقیینا این اعتمادی که خدشه‌دار شده است، باز خواهد گشت.

وی عنوان کرد: 40سال ایستادگی، مقاومت، فداکاری و ... سند افتخار نظام است که در این مدت‌ از مظلومان عالم دفاع کرده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: نخستین کاری که ستاد بزرگداشت در دستور کار خود قرار داده است، تبیین دست‌آوردهاست و هرکسی در هرجایی که هست وظیفه دارد تا دست‌آوردها را تبیین کند ؛ رفع شبهات موضوع دیگری است که باید شناخته شود و با نظرات کارشناسی راهکار برون‌رفت آن ارائه شود.

عسگری ادامه داد: شورای راهبردی با محوریت ائمه جمعه سراسر استان شکل گرفته است و 5 جلسه از آن برگزار شده و هیچ‌کس در استان نمی‌تواند ادعا کند که برای چهلمین سالگرد جلسه برگزار نشده و راهکاری نبوده است و همه مدیران به صحنه آمده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز بخشی از مدیریت استان آن ورودی که قابل قبول است ، انجام نداده‌اند؛ مشکلات اقتصادی و بودجه هست ولی فقط مسائل مالی نیست و شرایط ما بدتر از دوران دفاع مقدس که نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان کرد: 20 کارگروه در مرکز استان ، 30 ستاد شهرستانی و 332 کارگروه شهرستان‌ها تشکیل شده است که حاصل آن 1440 برنامه است که این میزان برنامه به استثنا مساجد و کانو‌ن‌های فرهنگی و مدارس پیش‌بینی شده تا در چهلمین سالگرد داشته باشیم.

عسگری با بیان اینکه شهرداری در تزئین شهر ورود پیدا کرده است ، گفت : در 11 بهمن دو یادواره شهید و روز 12 بهمن مراسم سالروز ورود حضرت امام را داریم که حدود هزار تاکسی از فرایبورگ به سمت گلستان شهدا حرکت می‌کنند و گروه‌های دیگر هم به این سمت به حرکت در  می‌ آیند و در گلستان شهدا 40 گروه سرود اجرا برنامه خواهند کرد.

وی ادامه داد: 13 و 14 بهمن دو جشن بزرگ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد و با هماهنگی نماینده ولی فقیه و مراجع تقلید بین دو دهه فاطمیه تا 17 بهمن جشن‌‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: 16 بهمن افتتاح نمایشگاه‌ دست‌آوردهای انقلاب را برگزار خواهیم کرد که استقبال از آن بی‌نظیر بوده و امید است با این سرمایه‌گذاری آموزش و پرورش مخاطب هدف ما را برای این برنامه‌ها آماده کند؛ همچنین گروه‌های مختلف دانشجویی و تخصصی از بسیاری از طرح‌ها که بعد از انقلاب اجرا شده‌است ، بازدید خواهند کرد که از جمله آن می‌توان به فولاد مبارکه، پتروشیمی و ... اشاره کرد.

عسگری عنوان کرد:  جوانان و نوجوانان ما به موزه عبرت‌ها در تهران بروند و ببیند که چگونه مردم را شکنجه می‌کردند و امروزه تصویر دیگری از رژیم پهلوی در ذهن‌ها ایجاد می‌کنند؛ آزادی بیانی که امروزه در جامعه حاکم است، در پیش از انقلاب اصلا وجود نداشت.

وی در ادامه برنامه‌های دهه فجر، گفت: همایش پیشگامان انقلاب اسلامی و تجلیل از 40 چهره شاخص به عنوان الگوهای مدیریتی در تمامی حوزه‌ها 19 بهمن با حضور سردار صفوی  برگزار می‌شود؛ همچنین جشن‌های گسترده‌ منطقه‌ای در شهر اصفهان و شهرستان‌ها داریم و نمایش بخشی از فیلم‌‌های جشنواره فیلم فجر را در اصفهان شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: همایش ادیان توحیدی در 16 بهمن در تالار اشرف خواهیم داشت و مسابقات فرهنگی بصیر با موضوع دست‌آوردهای انقلاب برگزار خواهد شد؛ همچنین محافل قرآنی باشکوهی پیش‌بینی شده است.

عسگری در مورد روز 22 بهمن نیز مطرح کرد: دشمن به دنبال آن است با تشدید تحریم‌ها موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند تا در 22 بهمن اثر بگذارد و دشمن برای 22 بهمن بسیج شده است تا حضور مردم را کمرنگ کند؛ اگر روشن‌گری صورت بگیرد، مردم حضور خوبی خواهند داشت و آثار و برکات آن پس از 22 بهمن می‌تواند برای ما باشد و ایجاد امید و نشاط می‌کند.

وی ادامه داد: این حضور امنیت می‌آورد و دشمنان یقیینا بعد از حضور مردم در 22 بهمن در برنامه‌هایشان تجدید نظر خواهند کرد و سال پیش‌رو می‌تواند سال حل مشکلات باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد : راهپیمایی 22 بهمن از مسیرهای 8 گانه از ساعت 9:30 صبح آغاز خواهد شد و برنامه‌های گسترده‌ای در میدان امام برگزار خواهد شد و حاج‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه سخنران این برنامه خواهد بود.

عسگری بیان داشت : مسئولان و مدیران می‌توانند با حل کردن مشکلات معیشیتی زمینه شادی مردم را فراهم کنند و کسی که می‌خواهد جامعه را به حرکت در بیاورد، باید ابتدا خودش با نشاط و انرژی باشد و مسئولان باید خودشان به صحنه بیایند و نشاط ایجاد کنند.

وی در پایان اظهار کرد: هیچ جای کشور مثل اصفهان نیست که در یک محل تجمع به صورت گسترده باشد و این حضور  و تجمع مردم باید به خوبی صورت بگیرد و نیاز به مستندسازی قوی دارد و علاوه بر انعکاس خبری نیاز به مستندسازی برای آیندگان هست؛ همچنین باید مطالبات مردم هم به صورت منطقی منتشر شود.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه‌های دهه فجر در استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار