تیم همیاری آذربایجان غربی از دیدار با شهرداری بم انصراف داد

مدیر تیم همیاری آذربایجان غربی از انصراف تیم همیاری ارومیه با شهرداری بم خبر داد.

تیم همیاری ارومیه از دیدار با شهرداری بم انصراف دادکریم علیزاده مدیر تیم همیاری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در خصوص علت انصراف تیم همیاری گفت: علت اصلی مشکلات مالی است و بحث برد و باخت مطرح نیست.
 
وی افزود: اگر بم می‌رفتیم بازی سه شنبه مقابل ذوب آهن را از دست می‌دادیم، در حالیکه تیم با روحیه‌ی برد و برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان می‌رود.
 
مدیر تیم همیاری آذربایجان غربی اظهار داشت: پیش از بازی با مریوان مقداری از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و درصدد آنیم که قبل از بازی اصفهان و در پایان نیم فصل هم درصدی از مبالغ را پرداختی کنیم چرا که هدف از این کار بالا بردن روحیه تیم است.
 
وی به حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی و عنایات ویژه مدیر عامل سازمان همیاری اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال بانوان همیاری دست تنها است؛ حضور تیم در لیگ همت مسئولان را می‌طلبد و نیاز به توجه ویژه از سوی مسئولان استان به خصوص اداره کل ورزش جوانان دارد.
 
علیزاده تصریح کرد: تیم سه روز قبل از بازی با ذوب آهن به اصفهان اعزام می‌شود تا با برگزاری تمرینات در اصفهان موجب تقویت روحیه بازیکنان و امادگی بیشتر آن‌ها شود چرا که با ۳ امتیاز اصفهان را ترک خواهیم کرد.
 
مدیر تیم همیاری آذربایجان غربی اظهار داشت: احتمال دارد که خودم به همراه مدیر عامل سازمان در بازی تیم همیاری مقابل ذوب آهن حضور داشته باشیم.
 
وی در پایان از افرادی که این تیم را تا کنون همراهی کرده اند، قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/م
 

انصراف تیم همیاری آذربایجان غربی با شهرداری بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.