برخورد قاطع با صیادان متخلف در تالاب هورالعظیم

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان از کشف و ضبط بیش از ۱۴ دستگاه الکتروشوکر و موتور برق از صیادان متخلف در تالاب هورالعظیم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن آقا شیرمحمدی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بیش از ۱۴ دستگاه الکتروشوکر و موتور برق از صیادان متخلف طی عملیات‌های پاکسازی تالاب هورالعظیم کشف و ضبط شد.

وی افزود: صیادان متخلف ماهی با استفاده از دستگاه‌های الکتروشوکر اقدام به صید ماهی می‌کنند که نیروی یگان اداره کل به همراه نیرو‌های اعزامی از شهرستان هویزه، ایذه، دزفول و اندیمشک در یک عملیات گسترده اقدام به جمع آوری تجهیزات و ادوات غیرمجاز در تالاب کردند.

شیر محمدی بیان داشت: با استفاده از ۲ فروند قایق سازمانی، ۱۴ دستگاه الکتروشوکر و دستگاه مولد برق به همراه ۲ فروند قایق و یک اسلحه غیرمجاز از صیادان متخلف در این عملیات کشف گردید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در پایان عنوان کرد: عملیات پاکسازی از صیادان متخلف که با ادوات ممنوعه اقدام به صید می‌کنندبا توجه به نزدیک شدن به فصل ممنوعیت صید ماهی (فصل تخم ریزی)  به شدت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

کشف و ضبط ادوات صید در تالاب هورالعظیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.