زنگنه در حاشیه جلسه هیئت دولت:

برای بنزین راهی جز سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت وجود ندارد/ هیچ نامه‌ای را در خصوص پالرمو امضا نکردم/ اثر روانی تورم مهم‌تر از اصل آن است

وزیر نفت گفت: عده ای مطرح کردند که من نامه ای را در خصوص پالرمو امضا کردم اما من هیچ نامه‌ای را در این زمینه امضا نکردم.


برای بنزین راهی جز سهمیه بندی یا افزایش قیمت وجود ندارد/ هیچ نامه‌ای را در خصوص پالرمو امضا نکردم/ اثر روانی تورم مهم‌تر از اصل تورم استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با اشاره به قراردادهای اخیر وزارت نفت گفت: هفته گذشته قرارد‌هایی را برای تکمیل طرح‌های وزرات نفت امضا کردیم.

زنگنه با بیان اینکه تمامی پیمانکاران این طرح‌ها ایرانی هستند، افزود: از مزایای امضای این قرارداد‌ها علاوه بر افزایش تولید نفت، ایجاد اشتغال است.

وی با تاکید بر اینکه من هیچ نامه‌ای را در خصوص پالرمو امضا نکردم، گفت: عده ای مطرح کردند که من نامه ای را در خصوص پالرمو امضا کردم. من هیچ نامه‌ای را در این زمینه امضا نکردم.  این یک دروغ است که گفته‌اند من نامه‌ای را امضا کردم. 

وزیر نفت با بیان  اینکه برخی بی هیچ دلیلی دروغی می‌گویند و روی آن پافشاری می‌کنند، گفت:  من هیچ نامه‌ای را نه در مورد پالرمو و نه هیچ چیز دیگر امضا نکردم، اصلا نامه‌ای به من نداده‌اند که بخواهم امضا کنم؛  من نه نامه‌ای دیده‌ام و فقط بعضی‌ها گفته‌اند این نامه ۷۲ نفره  پاسخ همان نامه بوده است.

زنگنه در ادامه گفت: ارزش تولید نفت و گاز در کشور در سال حدود ۶۰ یا ۷۰ میلیارد دلار است در آنجایی که این مقدار پول است، معلوم است که آنکس که دنبال فساد باشد در همین مکان‌ها می‌چرخد.

وی درباره مصوبه قیمت‌گذاری لوپکات و اکراماتون و سقف خرید و فروش آن گفت: تولیدکنندگان باید طبق سقف اعلامی عمل کنند. این محل کاسبی جدیدی نیست؛  تاکنون مقداری لوپکات تولید می‌شده است و مقداری هم برای تولید مواد شوینده بوده است.  به طور کلی مقدار تولید  این مواد در سال گذشته معلوم بوده و معادل تغییر قیمت آن را در مصوبه دولت گذاشته‌ایم.

وزیر نفت با اشاره به نامه ۷۲ نماینده مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت مدیریتی وی در وزارت نفت گفت: چنین اقدامی  فرصتی به ما داد تا ما یک سری مطالب را برای مردم توضیح دهیم و البته بعضی چیز‌هایی که پچ پچ می‌شد، مکتوب شد و ما به طور منظم به آن‌ها جواب خواهیم داد.

وی در ادامه گفت: اگر کسی می‌خواهد چیزی را عنوان کند باید با سند و مدرک باشد و این مسائل  بدون سند و مدرک نیست، ما این‌ها را خواهیم گفت که واقعیت چه چیزی است و تا آن جایی که بتوانیم و  تا زمانی که برای ما هم در صادرات نفت  مشکلی ایجاد نشود؛  توضیح خواهیم داد که برخی از این صحبت‌ها اتهام بود.

زنگنه در جواب سوالی مبنی بر اینکه آیا شنبه هزار میلیارد تومان اوراق منفعه انتشار پیدا کند گفت: فکر می‌کنم قرار بوده این‌طور باشد، اما بنده زمان آن را نمی‌دانم. ما یک قرارداد از مجلس و شورای اقتصاد مبنی بر طرح‌های سرمایه‌گذاری دریافت کردیم که بر اساس ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید، ۶ هزار و ۲۰۰ میلیون دلار است.

وزیر نفت در ادامه افزود: یک‌سری طرح‌های نگهداشت تولید در حال بهره‌برداریمان را به اتکا  درآمد‌های آتی حاصل از افزایش تولید این‌ها توسعه بدهیم و بتوانیم تولید را بهبود  دهیم؛  در‌آمدی نزدیک به ۲۰ میلیارد دلار این‌ها خواهند داشت که این مقدار حدود با هزینه‌های مالی بالای ۷ میلیارد دلار بازپرداخت شوند.

وی با بیان اینکه اولین قرارداد‌ها هفته پیش امضا شد گفت: این قرارداد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بود، این قدمی که برای این هزار میلیارد تومان برای اوراق منفعته باعث شده که پول جمع کنیم و بعداً پول را از محل درآمد‌هایی که حاصل می‌شود بازپرداخت می‌کنیم.

زنگنه با بیان اینکه قرارداد‌ها تماما با پیمانکاران ایرانی است گفت: سطح ساخت داخل این قرارداد‌ها بسیار بالا است و ما یکی از اهدافمان شاید هم ارز تولید نفت ایجاد اشتغال و کار برای صنایع داخلی و پیمانکاران داخلی باشد.

وزیر نفت درباره نامه پالرمو گفت: این یک دروغ است که گفته‌اند بی هیچ دلیلی دروغی می‌گویند و روی آن پافشاری می‌کنند من هیچ نامه‌ای را نه در مورد پالرمو و هیچ چیز دیگر امضا نکردم، اصلا نامه‌ای به من نداده‌اند که بخواهم امضا کنم من نه نامه‌ای دیده‌ام و فقط بعضی‌ها گفته‌اند این نامه ۷۲ نفره به منظور پاسخ بوده است.

زنگنه در مورد صحبت‌های خود مبنی بر امکان خودکفایی بنزین در وزارت نفت تا پایان سال ۹۷  گفت: در حال حاضر ما به خود کفایی رسیده‌ایم. اکنون ما نه تنها خودکفا شده ایم  بلکه اکنون به ذخایر ما اضافه می‌شود. در حال حاضر  ما حدود  ۳۰ میلیون بشکه  را از پالایشگاه ستاره خلیج فارس استخراج می‌کنیم  با اینکه این پالایشگاه هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده است. در حالی که  فاز سوم  این پالایشگاه در حال راه‌اندازی است، به میزان  ۳۰ میلیون لیتر در روز بنزین را از پالایشگاه سپری خلیج فارس داریم.

وی در مورد فاز ۲ پالایشگاه خلیج فارس گفت: قرارداد فاز ۲ خیلی وقت است که امضا شده است، پاکستانی‌ها آمادگی این کار را ندارند؛  مشکل این است که آن‌ها به صراحت می‌گویند به دلایل اینکه فشاری از سوی خارج به آن‌ها می‌آیند آمادگی ندارند و یکی از آن دلایلی است که در نامه نوشته شده است که پاکستانی‌ها عمداً این کار را انجام نمی‌دهند و یا مثلاً می‌گویند روس‌ها  می‌خواهند انجام دهند و ما اجازه ندادیم، ولی هرگز نیامدند اعلام رسمی کنند اظهار تمایلاتی کردند که ما اظهار تمایلات بیشتری کردیم، اما به هر حال ما یک طرف این قرارداد هستیم.

وزیر نفت درباره فاز دوم یادآوران گفت: در مذاکره با چینی‌ها بودیم؛ چینی ها فعلا هیچ مذاکره‌ای را  برای امضای قرارداد با ما نداشته‌اند.

زنگنه با بیان اینکه  در خصوص بنزین راهی جز سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: افزایش قیمت بنزین قطعا اثر تورمی دارد اما به اعتقاد بسیاری از افراد اثر روانی تورم بسیار بیشتر از اثر اصل رقم تورم است. این اثر روانی هم از اقدامات رسانه‌ها و افکار عمومی ناشی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت دولت ، نفت ، پالرمو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Nima
۱۹:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
انچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم ک اصن ب این 45000 تومان نیازی نباشه ...... کاندیدای بهترین جوک سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
آقایون چه مشکلی تو زندگیشون دارن مگه با پیکان مدل پایین مسافرکشی میکنند نون خانواده شان را تامین میکنند بگزار بنزین هم گران کنند خدای ما هم کریمه
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۱:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
منم حقوقم 600 هزار تومان هست بخاطر همین همیشه پول همه چیز دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بابا حواسش پرت بود ابدار چه نامه را جلوش گذاشته و امضائ شده زیاد سخت نگیرید خجالت میکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خدایا به این ملت بیچاره و بی اراده کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۷:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس = خائن داخلی و نفوذی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
چرا نمیگی اون کشورایی که میگی قیمت بنزین بالاس حقوقشون هم بالاس ما تو ایران ساعتی نیم دلار میگیریم اونا متوسطش 8 دلار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خوشابه حالتان بنزین بشه لیتری یک میلیون تومان یا سهمیه بشه سالی یک لیتر این شامل شما دلسوزان این مملکت که نمیشه برای بقیه مردم شما جز ما نبستید
امام علی (ع) فرمود با شکم سیر نمیشود حکومت کرد جناب وزیر
Germany
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خدایا کمک کن
اللهم عجل لولیک الفرج
Netherlands
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
جالب اینجاست اینا تا میخان چیزی گرون بشه اول یه مستند میسازن که مردم قانع بشه بعد سریع قیمت آون جنس باین ارزش پول خودمون مقایس میکنن نه ارزش پول و حقوق اونا دولت بعدشم شایعه بعد رسانه بعدش میگن در حال بررسی و احتمال و در آخر صد در صد گرانی چیزی که امکان نداره غفلت کنن.
Netherlands
babak
۰۰:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بنزین ارزان به کشورهای همسایه قاچاق میشود.بنزین باید گران شو د ولی برابر نرخ تورم دستمزدها افزایش یابد.
Netherlands
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
یعنی ندبدیم به روز بیان بگن به علت بالا بردن ظرفیت و کم کردن هزینه و یا ایجاد منافع یا خودکفایی تصمیم داریم فلان چیز رو مثلا 10 درصد ارزان کنیم. ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ی نفر تو این دولت وزیران نمایندگان مجلس هیچ کسی نیست که ی حرف درست بزنه یکی میگه اصلا صحبتی نشده در مورد گران کردن بنزین یکی میگه......هرکی هر چی دوس داره میاد میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
منم جای این وزرا بودم و حقوق نجومی میگرفتم کشور و ملت واسم مهم نبود مهم نبودکی شرمنده خانوادش میشه مهم نبود کی تو سرما میخوابه مهم نبود کی چند ماهه رنگ گوشت ندیده مهم نبود کی چقد حقوق میگیره چقد اجاره خونه میده مهم نبود کی از خجالت بچش دوس داره بمیره بله آقای وزیر واسه تو امثال تو مهم نیست بنزین گرون بشه اگه یه ماه حقوق 1500 بگیری و شرمنده خانوادت بشی اونوقت درک میکنی الهی که وزاری این دولت که به ملت خیانت کردند همیشه شرمنده باشن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۱۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
شما همه چیز را از دسترس مردم خارج کنید فقط نان را گران نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
كاش جناب وزير تو هم مثل ما سي روزه ماهه و دغدغه اجاره خونه خرج خونه و قسط داشتي، اونوقت ميفهميدي مردم چقدر سخت و با شرمندگي ميگذرونن و هر روز آرزوي مرگ ميكنن
Germany
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
توجه داشته باشید بنزین 1 دلار
حقوق ساعتی هفت دلار هست
و حمل و نقل عمومی هم جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۳:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بسمه تعالی
نسبت و تناسب:
در جنوب خلیج فارس و بخصوص در کویت مبلغ یک لیتر بنزین درجه یک (نه درجه 1000) 70 فلس است. و هر دینار 1000 فلس است و هر دینار تقریبا 45000 تومان است!!! و حقوق یک دبیر 3500دینار و بقیه را بالا یا پایین و از 1000 دینار کمتر نداریم مگر افراد خارجی یا به عبارتی مقیمان در کشور کویت که 800 دینار!!!
حال، فرض کنیم 30 لیتر در کویت تقریبا 2 دینار و صد فلس اگه به ارز ایران تبدیل کنیم می گوییم اووووووووووووووو این تقریبا 95000 تومان میشه!!! ولی ما باید این نسبت با حقوق واقعی آن منطقه محاسبه کرد فرض مثال معلمی که 3500 دینار می گیرد دو دینار چند درصد پول آن معلم می شود؟!!! می شود 0.06 % مبلغ 3500 دینار است!!! اگه هم چهار بار در ماه بنزین 30 لیتر پر کند درصد به 0.24% از کل مبلغ 3500دینار یعنی مبلغ ناجیزی است.

ولی اگه همان مبلغ 95000 تومان ،چند درصد می شود؟! میگیم حداقل حقوق فرض می کنیم 1500000 تومان چه نسبتی دارد ؟!!! جواب : 6.33 درصد حداقل حقوق و اگه چهار بار 30 لیتر پر کند، می شود 25.33 درصد یعنی ربع مبلغ حقوق یک فرد که کارش راننده است!!! حال بدون احتساب بیمه اش و یا مالیاتش یا برقش یا تلفنش یا گازش یا هزینه های پزشکی اش و غیره و غیره و غیره ... ادامه دارد!!!!!
این گرانی که می خواهند اعمال کنند حتما و حتما ظلم واقعی به اقشار ضعیف است.
من عمدا در مورد حقوق معلم چیزی ننوشتم ،چون از 700000 تومان شروع و تا 2500000 متغییر است !!! و این پول، به ازای مبلغ درمانشان هم نمی رسدو کفاف نمی کند!!!
به این وزیر و غیرش، میگوییم اول حقوق مردم را مساوی با حقوق جنوب خلیج فارس، برسانید، بعدا گرانی مورد نظرتان را اغمال کنید ولی ما را می خواهید با اونا مقارنه کنید بقول خدا در قرآن کریم :"تِلْكَ إِذًا قِسْمَةٌ ضِيزَىٰ النجم ﴿٢٢﴾"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به نظرمن اگرجلوی اختلاس ها گرفته می شد دولت می توانست بنزین وسوخت مجانی به مردم بدهد ما نباید کشورمان با کشورهایی مقایسه کنیم که منابع نفتی وگازی ندارند کشورما حتی درکویر کاشان هم منابع نفتی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
وزیر بی کفایت خجالت بکش
حیا کن از خدا و پیامبر وائمه اطهار ع
حیا کن از مردم
نمیتونی اداره کنی استعفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نزدیک به ده ساله یارانه میدهید ۴۵تومان دراین ده سال همه چیز حداقل ۵۰۰درصد گران شده چرا یارانه همان مقدار قبل مانده?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
من غلط کنم دیگ رای بدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
رای خوب بدیم به خوبها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
باید یکی به این دولت بگه چرا کارت سوخت را حذف کردی واقعا دلیلش چی بود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
این مردم خوب گورده ای دارند.که هر جا کم بیارند و نتونند نفت و گاز و بنزینشونا بفروشند تلافیشا میکشنر رو گرده ی این مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا شرکت نفت بندرعباس فرار مالیاتی و .. انجام میدهد هر سه ماه تا شش ماه کارگر استخدام میکنه و برای اینکه بیمه نکنه بعد این مدت میندازه بیرون تا بیمه نکنه بعد شش ماه دوباره همونا رو فراخوان میکنه بسی افراد جدید دوباره روز از نو روزی از نو اونم حقوق 3میلیون به بالا یک ماه برای یه کارگر سیکل با کار خورده پا بالا نیست؟حالا فکرشو کنین یک سرکارگر یا مهندسش چقدر میگیرن اینا حقوق نجومی نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
همیشه همین بوده اول حرفشو انختید بعد تکذیب کردید گفتید فعلا گران نمیکنیم تا مردم عادت کنن بعد اجرا کردید به خدا شما با مردم نیستید شما فکر خودتان هستید آقا راه باز کنید جوانان برن از مملکت عمرمون تباه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اقا مردم عادی که ماشین ندارند به خدا احد ویگانه حق بنزین نمیخواهند شما خون به دل مردم نکن یارانه بنزین پیشکش باز به بهانه گرانی بنزین چه بلایی میخواهید سرمردم بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
عجب تفکری داری! مردم عادی مگه از تاکسی استفاده نمیکنن؟ گرونی بنزین به ضرر همه ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر اشرافيگري
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تدبیرررررررررررر=گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
هر موقع حقوق کارمندان بر اساس فوب خلیج فارس حساب شد بنزین رو به قیمت فوب حساب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مردحسابی الان بامدرک فوق لیسانس مهندسی معماری بیکارام تازه دم ازافزایش ویاسهمیه بندی بنزین حرف میزنی خودت درامدمیلیونی داری وازکسانی که ازگرسنگی به نون شب محتاج خبری نداری چه طورخجالت نمیکشیدتاتقی به تورقی میشه بنزین گران کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری می رسد
اقای فراهانی :بنزین گران می شود
اقای لاریجانی :مجلس تصویب نکرده
آقای تاج گردون :در سال ۹۸ حامل ها افزایش نمیابد
آقای رحمانی فضلی :باید افزایش پیدا کنه
آقای زنگنه :ناچاریم افزایش بدیم
از اول حرف راست را اقای فراهانی گفت بازم گلی به گوشه جمالش
خب وقتی تصمیم گرفتید و تصویب کردید چرا از مردم پنهان می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بزنید تو سر مردم بزار بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
وقتي يه عده سالخورده بيان بشن وزير، وضع مملكت بهتر از اين نميشه
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۲۰:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اقای وزیر سوار بنز و بی ام و چند ماشین اسکورت جلو چند تا پشت سر با پول مردم بنزین میزنه چه انتظاری متوجه بشه که مردم چه میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
یعنی این وزیر نمیدونه که با گرون شدن بنزین یعنی افزایش زنجیروار سایر قیمتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
و مردمی که میان فقط نظر اعتراضی میذارن. چه فایده آقایون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خیانت ب مردم حد و مرز نداره
Iran (Islamic Republic of)
همشعری
۲۰:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مکه نکفتید بنزین گران نمیشه حتی سال آینده پس چی شد البته دلتان میخواهد کرانش کنید اما جرات نداری ابن تیر خلاص را شلیک کنید
United States of America
بیداد
۲۰:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
روزی که مهندس جمشید آرین، خودروی برقی رو آورد پیش شما و خانم ابتکار، با کمال تعجب اون رو رد کردید ولی امروز خودتون همون خودروها رو وارد میکنید. حالا برای بنزین میگید چاره ای جز گران کردن ندارید؟ خجالت بکشید.
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۲۰:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دیگر مردم پولی رو ندارن که باز میخواید ملت رو سرکیسه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مگه چیزی هم برا مردم مونده دیگه که گران نکرده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۹:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام
درگیری با افغانی ها داره مردم کلافه میکنه ،،،چرا این افغانی ها بدون پاسپورت جمع آوری نمیشن...
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چقدر ما ملت بیچاره شدیم که چه کسانی برامون تصمیم میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
جالبه دارید میشید دولت احمدی نژاد که اینقدر منتقدش بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کاش راهی برای محاکمه شما و خیانتهاتون به مملکت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
گران کردن هدف دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خود دولت عامل گرانی است میاد قیمت یک چیزی را بالا میبره بعد که بازاریها میگیم چرا گران میفروشین میگن خود دولت فلان چیز را گران کرد خوب این را هم ما بالا می بریم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا در قرآن فرموده : سرنوشت هیچ قومی تیغییر نمی کند مگر آنکه خودشان بخواهند . والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
شما فقط از کشورهای همسایه قیمت بنزینو دیدید؟؟؟چرا رفاه و درآمد و اشتغال و آسایش کشورهای همسایه از جمله ترکیه را نمیبینید ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
میخواهید همین کمی پولی هم که دولت داره بده بنزین ارزان بکنه بده مردم تک سرنشین بچرخند تو خیابان و ترافیک والودگی هوا و سرطان ایجاد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ترکیه‌که‌نفت‌وگاز‌ماراندارد‌اگرداشت‌دیگه‌مردمش‌نورالله‌نوربودند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مردم ایران آیا یادتان هست....!!! اینهم از رونق اقتصادی...!!! خداوکیلی دیگه این دولت به همه وعده هاش عمل کرد.دیگه یارانه هم فایده ای نداره.خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نامه را منتشر کنید ببینم چه کسی ان را امضا کرده .... همه که امضا نامه را رد میکنند به نظرم خود ترامپ جعل امضا کرده ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
وقتي مملكت داري بلد نباشي همين ميشه
عزيز من بايد گرون كني و پولشو پرگردوني تو مردم والا كل ارتش مملكت رو هم بذاري مرزا رو بپان نميتونن جلوي قاچاق رو بگيرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا خیرتون نده كه همه جوره عرصه رو بر مردم تنگ میكنید،خودتون كه اون بالا بالا ها(توی آسمون) نشستید و خبر ندارید كه مایحتاج اولیه مردم چقد گرون شده.مردم نه میتونن یه غذای درستی بخورن نه میتونن یه لحظه آرامش داشته باشن.روز به روز پولدار ها پول دار تر و مردم بیچاره فقیر تر میشن.ماشاالله كه اختلاس ها هم از میلیارد میلیارد هم گذشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پس حالا که اینطوریه ،در سهمیه بندی رعایت انصاف را داشته باشید و کودکان و پیران و افرادی هم که خودرو ندارند وبه تمام ایرانیان سهم سوخت و انرژیشان را بدهید.زیرا درست نیست که فردی با داشتن دهها خودرو سهم انرژی و سوبسید انرژی دیگری را به جیب بزند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بعضی از مدیران و کارکنان نفت ماهانه بیش از دویست میلیون تومان کارانه دریافت می کنند و اگر حقوق آنها را هم حساب کنیم ماهانه سیصد میلیون از بیت المال می برند و در اجرای پروژه ها حداکثر اسراف را می کنند ، بسیاری از کارکنان نفت حقوق های نجومی می گیرند ، آیا ملت آه در بساط برایشان باقی مانده است ، چرا مسئولان از نجابت و سکوت مردم سوء استفاده می کنند ، اگر آقای وزیر و سایر مسئولان ماهانه دو میلیون دریافت کنند اینگونه پیشنهاد های ظالمانه را می گیرند ، جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام بخدا کیف کردم بنزین بشه ۵۰هزارتومان تا شما باشین دیگه به هرکی رای ندین خودتون انتخاب کردین حق شما هست بیشتر حرص بخورین والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تنها روش مسولان فقط و فقط گرانفروشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اينهمه فروش نفت كجا ميرن!!! چرا كشورهايي كه نفت و گازم ندارن اينقدر زندگي مردمشون خوبه ولي ما هر روز بدبخت تر از روز قبليم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بجای‌این‌ حرفهابفکر‌ملت‌باشیدلطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پس پالایشگاه ستاره خلیج فارس و خودکفایی بنزین چی شد؟
آقا حالا که فقط گران کردن بلدید من بعنوان یک شهروند ایرانی سهمیه بنزین خودم را میخواهم ،ماشین هم ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فقط گران کردن بلدید . تا اخر دنیا بی عرضه باقی می مانید .
France
محمد
۱۷:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
معیشت مردمم هیچ راهی نداره جز اینکه یارانه هر نفر بشه ۲۰۰ تومن
واردات خودرو ازاد بشه
پراید برگرده رو ۲۲
حداقل حقوق بشه ۲ تومن
در غیره اینصورت مام اعتراض میکنیم
مردمو خر فرض نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دوست عزيز اعتراض ميكنيد!!! فكر ميكني اعتراض امثال ما واسه مسئولين مهمه!!!! نه عزيز اشتباه ميكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پیرمرد چقدر تو دروغ میگی!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تو رو خدا مردم بازم فشار رو تحمل کنید شما ملت تحملتون بالاست اولش یکم نق نق می کنید ولی بعد زود عادت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بله وزیر باید حرف از گرانی بزنه خودش حقوق نجومی میگیره چی میفهمی زیر خط فقر یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حقوقهای نجومی مدیران نفتی را ببینید حداقل هیچکدام زیر بیست ملیون نمیگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ادم میشناسم فقط با ایشون دوست چند ساله هستن ماهی کلی داره بهش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حقوق بکنید مثل کشورای پیشرفته ماشینام ب کیفیت ماشینای خارجی تولید کنید بنزین بکنید ۱۰ هزار تومن کسی ناراضی نیست ولی وقتی درامد نیست ماشین کیفیت نداره چرا باید گرون کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اگر سهمیه بندی خوب بود چرا حذفش کردین اگر هم بد بود چرا دوباره میخواهید اجراش کنید؟ متوجه شدم جیب عده ای که واردات میکردن پر شد حالا از گران کردن بنزین و سهمیه بندی جیب یه عده دیگه پر میشه خواهشا اگر خواستین گران کنید حقوقها را هم افزایش بدین اما نه این که حقوق مدیران در حد چهار یا پنج ملیون اما مابقی در حد 200یا 300تومن
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۷:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تنها راه حلی که برای تمام مشکلات دارید گران کردن است و بس. سطح درآمد و قدرت خرید برای مسئولین اصلا اهمیتی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نخیر بهترین راه مردن کل مردم است تا همه مشکلات مملکت حل شود
-
عباس گودرزی
۱۷:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام ، چند راه می خواهی که به نفع سرمایه داری نباشد ؟ یک تولید خودروهای کم حجم و کم مصرف دو سیلندر یا برقی درون شهری و ممنوعیت ترد خودرو های چهارسیلندر و بالاتر در درون کلان شهرها از 6 صبح تا 10 شب . دوم توسعه شبکه ریلی در کلیه استانها و شهرهای بالای 100 هزار نفر سوم توسعه حمل و نقل عمومی و احداث خط ویژه در تمامی شهر ها . چهارم اعدام و مصادره تمامی اموال قاچاقچیان سوخت با کامیون و خط لوله و لنج و ... پنجم الکترونیکی کردن سیستم های تولید و توزیع تا مصرف . الکترونیکی کردن خدملات دولتی ( فردی از شهرستان 100 تا 200 کیلومتر برای یک امضاء می خواهد به مراکز استان ها برود . چند تا دیگر برایت بگویم با سواد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چراحرف مسؤلین اینقدر درحال تغییراست ؟؟!!! اول به مردم اطمینان می دهند که افزایش وتغییری درفلان مورد خبری ، مثلا افزایش قیمت بنزین نیست !!!! وبعدازمدتی خلاف آن را خبرمی دهند؟؟!!! دیگه حنای دولتیان رنگی براش نمانده از بس که دروغ تحویل مردم می دهند؟؟!!! بس کنید دیگه؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خدایا به مردم ما رحم کن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خودت تا حالا شده پول خرید سیب زمینی پیاز رو نداشته باشی جناب زنگنه، اینقد خون به دل مردم نکنید، این مردم ما خیلی خوبن، شما سواستفاده نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا کنه بنزین بشه لیتری ۵ هزار تومن تا پشت دستتون داغ کنید به اینا رای بدید نتیجه تَکرار کردن میشه همین آقا تا میتونی گرون کن دمت گرم تو میتونی
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۶:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Germany
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
همه چی گرون میشه جز بنزین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اینا حرفا خودشون رو منکر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حالا که یا سهمیه بندی و یا افزایش قیمت را مطرح میکنید . پس سهم هر ایرانی از انرژیش را به کارت ملییش واریز نمایید.
و در این دادن سهم هر فرد کوتاهی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۶:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ایشان علی برکت الله دنبال پول هستند یا مردم بدهند که بنزین گران شود یا نه بنزین بمرم نمیدهیم و بنزین در بازار آزاد و یا صادرات میفروشیم دلار میگیریم .مردم آزادند یکی را انتخاب کنند در کشور آزادی از این بیشتر؟یکی بگه در تقسیم بنزین سهم کی بوده ؟کسانی پشت پرده دستور گرانی و یا سهمیه بندی را داده است.یکی شنیدم که گفت و تلویزیون هم پخش کرد بنزین یادتان نرود حتما بنزین راپیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به جای معاش مردم فقط دم از اینترنت میزنن والله شکم خالی عشقم فراموش میکنه اینکه اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بله جناب وزير شما نه با سهميه بندي مشكل داري نه با دو برابر شدن قيمتش!!! مردم هم بايد پيروي كنن ديگه چاره ايي ديگه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پیروی تا کجا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
كسي كه داشته باشه بنزين به ليتري ٢٠ هزار تومنم برسه عين خيالش نيست، نه ما كه ده ليتر ده ليتر بنزين ميزنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ما که نفهمیدیم .حرف کیو باور کنیم بنزین گران میشه یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا وکیلی همین حالاشم بنزین برای قشر مستضعف گرونه بعضی ها را دیدم 10 یا 15 لیتر بنزین میزنن تو را خدا اینستاگرام را فیلتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
من چي بشه بخوام ٣٠ تا بزنم، هميشه همون ١٠،١٥ تا ميزنم بقرآن، زندي خيلي سخت شده.هر روزم يه داستان جديد ميارن تصويب ميكنن كه ماها بدبخت تر و بدبخت تر ميشيم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
برای بنزین راهی جز سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت وجود ندارد
تصحیح بفرمائید برای پر کردن جیب امثال شما که دستشان از دلارهای آمریکا کوتاه شده راهی جز چاپیدن خلق الله باقی نمانده . . . . بفرمائید
همانطور که پراید 6 میلیونی را 36 میلیون میفروشیدو کسی صداش در نماید حالا نوبت بنزینه گاماس گاماس ولی بترسید از روزی که این کاسه لبریز شود
Iran (Islamic Republic of)
علی222
۱۶:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تصحیح
پراید 38 میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
برین نظارت رو بیشتر کنین که ندزدند.... والا مردم دیگه بریدن.
قیمتهارو بالانبرید
مردم خسته شدند
United Arab Emirates
Shs
۱۵:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
همچین در مورد نفت و گاز صحبت میکنن انگار مالک صددرصد این منابع هستن، اینها مال ملت هست ، ضمنا دیگه فشاری نمانده که بر ملت وارد بشه بجز افزایش قیمت بنزین که منجر به افزایش دوباره قیمت اجناس میشه، شماها که باری از روی دوش ملت برنمیدارید حداقل بار را بیشتر نکنید
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
وزیر کشور: میانگین قیمت بنزین در منطقه۵۴ سنت است که ما آنرا در کشور۱۲ سنت عرضه میکنیم.(باید گران کنیم) +میانگین دستمزد کارگر در منطقه برای هرساعت ۷ دلار و در ایران نیم دلار است.چرا اینو بیشتر نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
كاش كسي بشنوه، همه جا فقط منافع و جيب دولت و مسئولان مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا شرکتهای ایرانی 6 سال از پروژههای نفتی کنار گذاشتی و حالا دوباره قرارداد با انها میبندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با این حرف هم سهمیه بندی وهم گران کردن بنزین در راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
از ماست که بر ماست اینم نتیجه انتخابمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
یعنی فقط با گران کردن مشکل حل میشه !!! شما سوخت گران کنی باز همه چی گرون میشه
آخرین اخبار