توزیع هزار و ۷۴۰ تن گوشت قرمز وگوشت مرغ در استان همدان

با توزیع هزار و ۷۴۰ تن گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار استان همدان ،قیمت ها در حال کنترل است.

توزیع هزار و ۷۴۰ تن گوشت قرمز وگوشت مرغ در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،منصور رضوانی جلال، مدیر کل جهاد کشاورزی استان همدان گفت: به منظور تنظیم قیمت گوشت قرمز ، خروج هر گونه دام زنده و یا گوشت آن از استان ممنوع است.
وی از توزیع ۷۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در بازار استان از شهریور ماه تاکنون خبر داد و افزود: در این مدت ۳۴۰ تن گوشت قرمز گرم در بازار عرضه شد.
رضوانی جلال با اشاره به توزیع ۷۰۰ تن مرغ منجمد هم از ابتدای شهریور ماه تا کنون در استان اظهار داشت: ظرفیت جوجه ریزی مرغداری های استان امسال ۴۰ درصد افزایش یافته است و به ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه جوجه رسیده است.
وی قیمت بازار گوشت را بر است عرضه و تقاضا دانست و اظهار داشت: ما به دنبال کنترل قیمت با عرضه مناسب در فروشگاه های زنجیرهای، شرکت های تعاونی مصرف کارکنان دولت و کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی هستیم.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان همدان همچنین از خرید میوه های شب عید خبر داد و گفت: سیب و پرتقال امسال بیشتر از پارسال خریداری شده و سیب ها به سردخانه های استان رسیده و پرتقال ها هم در مرحله حمل بار هستند.
انتهای پیام/ا

تهیه میوه شب عید استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.