استاندار آذربایجان شرقی؛

بهره برداری از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه‌ای در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۲۰۰۰ پروژه در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد و ۳۱ پروژه جدید هم کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار علی لاریجانی رئیس مجلس با خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون و مدیران شهرستان بستان آباد، آذربایجان شرقی را یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور دانست و گفت: نقش آذربایجان در خدمت به فرهنگ و اقتصاد از اهمیت بسیار برجسته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری آذربایجان را «سر» ایران می‌دانند افزود: اگر نگاهی به تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر ایران از انقلاب مشروطیت و انقلاب اسلامی داشته باشیم، تحولات ایران مدیون آذربایجان است.

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی و صنعتی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه‌ای در دهه فجر در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد و ۳۱ پروژه جدید هم کلنگ زنی می‌شود.

وی از رئیس مجلس خواست تا نسبت به تکمیل راه آهن تبریز-میانه تاکیدات لازم در بودجه ۹۸ اعمال شود ابراز داشت: برقی کردن راه آهن تهران ـ تبریز هم در اولویت است.

پورمحمدی افزود: امروزه اگر به دنبال توسعه صنعت و خدمات و کشاورزی هستیم، همه به حمل و نقل ایمن و خوب نیاز دارد که باید این موضوعات در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

بهره برداری از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه‌ای در آذربایجان شرقی

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.