نظرسنجی: مخالفت شدید اکثر مردم ونزوئلا با مداخله نظامی خارجی و تحریم‌های آمریکا

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ­اکثر مردم ونزوئلا با مداخله نظامی در کشورشان و همچنین تحریم‌های مالی و اقتصادی آمریکا به شدت مخالف هستند.

نظرسنجی: مخالفت شدید اکثر مردم ونزوئلا با مداخله نظامی خارجی و تحریم‌های آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نتایج یک نظرسنجی، اکثر مردم ونزوئلا با مداخله نظامی در کشورشان و همچنین تحریم‌های مالی و اقتصادی آمریکا به شدت مخالف هستند.

نتایج این نظرسنجی که توسط موسسه افکارسنجی غیردولتی هینترلیسس ونزوئلا انجام و در پایگاه اطلاع رسانی گریزون منتشر شده است نشان می‌دهد که ۸۶ درصد مردم ونزوئلا با مداخله نظامی خارجی در کشورشان به شدت مخالفت می‌کنند.

در پایگاه اطلاع رسانی گریزون آمده است: "اکثر رسانه‌های خارجی غالب اوقات از نظرسنجی‌هایی که در ونزوئلا صورت می‌گیرد بی اطلاع هستند و اگر هم درباره آن‌ها صحبت می‌کنند معمولا دوست دارند نتایج نظرسنجی‌هایی را منتشر کنند که توسط مراکز و موسسات افکارسنجی نزدیک به جناح مخالف دولت ونزوئلا صورت گرفته است."

در همین نظرسنجی ۸۱ درصد سوال شوندگان مخالفت شدید خود را با تحریم‌های اقتصادی و مالی آمریکا بر ضد ونزوئلا که هدف آن سرنگون کردن دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهور است، اعلام کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار